Er is een spuitbus te koop bij de Action, dat als je dat op je raam spuit het een soort van frost laagje geeft. daardoor kun je niet meer door het raam kijken.
In Amsterdam hadden ze ‘m trouwens niet
Ik ben al tevergeefs meerdere filialen afgegaan voor de frost raam spray. Ik ga nog een poging wagen denk ik, scheelt een hoop met de prijzen online voor hetzelfde product.
Een tip voor de matte / frosty raamspray: ik had er 2 gevonden direct naast het lege schap. Er zaten 2 matte tussen alle hoogglans sprays in. De dop voor mat ziet er ook anders uit dan voor hoogglans.
Maar waarom zou je dat op je raam willen sprayen? Is dat mooi? Of heeft het een functie?
Als je bijvoorbeeld een raam met veel inkijk heb. Bijvoorbeeld zo’n raam die sommige mensen naast/in de voordeur hebben. Dan kan je dit erop sprayen en heeft het hetelfde effect als van dat plakfolie.
Hier lagen ze er deze week weer volop, ook de bekers/kommen/borden etc uit die serie. Bij de zomer/buitenspullen. Was duidelijk net aangevuld allemaal want alle printjes etc waren er nog volop.
IMG_5312
Ahh, beetje ver weg vanuit de randstad dit haha. Hopelijk ligt er hier ergens in de buurt ook nog wat, tot nu toe telkens uitverkocht…
In het winkelcentrum?
Brb. Even de mam bellen.
Ik denk L-hill. In de Miro (haha) stonden ze rechtop, tenminste toen ik hem kocht wel.
Waar komt het eigenlijk vandaan dat de ene helft Miro zegt en de andere helft Makado?
Jaa LV winkelcentrum. 5 straten verder woon ik
Omg makado, het triestste winkel centrum ooit
Ze gaan hem verbouwen!! Het gaat heel mooi worden.
(Maar denk dat ik een andere makado bedoel )
Zijn er nog meer trieste winkelcentra in zuid Limburg genaamd makado?
Heel ander uiterste, kop van Noord-Holland
Arme noord Hollanders