Action toppers (Deel 1)

Dat heet een Lazy Susan, misschien kan je makkelijker zoeken met die naam?

Ik heb de mijne uit mijn oma’s keukenkastje gepikt, zijn idd heerlijke dingen!

2 likes

Thanks! Ja klopt, maar kom alleen op amazondingen die niet meer op voorraad zijn.

@George dankje, ik ga op zoek!

2 likes

Geeeeen idee, mijne was in ieder geval kei er gekreukt en toen dacht ik: ik pak die stomer gewoon. Geen succes.

Oh zo’n glazen Lazy Susan is wel mooi!
Met dat soort dingen zou ik wel willen ruilen met Amerika, daar zijn zoveel handige spullen te koop om je voorraadkast en koelkast mee te organizen.

1 like

Arme oma haha

1 like

Haha ze was toen al overleden dus ik denk niet dat ze er mee zat…

32 likes

Ik heb dit ooit bij de Wibra gekocht, zo’n glazen. Misschien dat ze die nog verkopen?

Edit:

2 likes

Op de duitse amazon staan wel nog heel veel lazy susans.

1 like

Mocht iemand nog zoeken, hier in het dorp (net onder Eindhoven) staan er nog zo’n 8 kleden!

Waarrrrrrrrr

Kun je mij een berichtje sturen?
Haha in het kader van ik wil nog een beetje anoniem blijven

Hier vlakbij Arnhem (DM me als je wilt weten welke plek) stonden er net nog twee.

Heb overigens net twee nep plantjes meegenomen. precies waar ik naar op zoek was!

En een mand voor een grote nepplant (die ik nog zoek) maar nu van de kat is…

Ik kwam voor schilder spullen maar die ben ik dus vergeten…

59 likes

Ik denk niet dat je een plant in die mand mag stoppen

8 likes

Ben er ook bang voor :sob:

1 like

Je kat kijkt ook zo, van dit is van mij!

1 like

Haha ja, doet hij met alles. Hij is ook echt gek op planten en vreet echte planten helemaal kapot. dus als hij nu iets ziet van een plant dan duikt hij er ook echt op af zo van: VOER. Maar nep heeft hij snel door en laat hij dan met rust. hahaha.

2 likes

Story of my life als ik naar Action of Ikea ga :sweat_smile:

2 likes

Weet iemand of ze bij de action momenteel ook paardenbalsem hebben? Schijnen ze eerder wel gehad te hebben, maar ging toen uit het assortiment begreep ik

Wat is dat voor spul dan? Zal wel niet echt voor paarden zijn gok ik? Ik ga morgen misschien naar de action.

Het schijnt wel voor paarden ontwikkeld te zijn. Voor hun spieren/gewrichten. Om dat te verkoelen oid. Maar wordt dus ook wel gebruikt voor mensen. Via internet kun je t wel krijgen, veelal Duitse verpakkingen, maar de Welkoop heeft het bijv. ook zag ik.

Iemand die ik ken, tipte het voor als je last hebt van vermoeide, zere benen of last van stijve spieren enz. Dat het dan echt heel prettig aan voelt om dat te gebruiken.
Ze zei dus dat ze het eerder ook bij Action hadden maar dat het toen uit het assortiment ging. Dus ze wist niet of het daar nog te krijgen is.

Zoiets als dit

Foto is een beetje groot