In Alblasserdam heet het winkelcentrum ook Makado. Die is als naam na een prijsvraag gekozen
Google leert dat er 5 winkelcentra zijn met die naam. Waarom?
Omg dit is nog treuriger dan het winkelcentrum van Veenendaal City.
Ik ga hier zaterdag eens een bezoekje aan plegen. Te lang niet meer geweest!
Ik vind de zuid limburgse makado juist helemaal niet treurig of dergelijke. Juist mooi en open.
Ik lees de hele tijd mikado
In de eerste posts erover dacht ik dat het om eten ging. Van die dunne koekjes/staafjes met chocolade eromheen. Soort hele dunne soepstengels.
Ik hoopte dat ze die bij de action zouden hebben.
Oh wauw mooi!!!
Hoop ook dat het weer leuk word om bij ons even naar het winkelcentrum te gaan.
Nu ivm verbouwing 70% leegstand.
Maar daarna wel een grotere AH en een Lidl!!
En vanaf november al een Jumbo!
Oh my
Oh wauw, een shoppingbunker. Voor je het weet noemen ze het de Beutyglossmall
Ja, ik dacht dat ook. Ik weet wel dat ze veelal verkocht worden bij de oriental en Albert Heijn
Ja bij alle spuitbusjes verf. Ik zag wel een lege schap met zo’n prijskaartje aan de voorkant (staat dan spectrum frosted glass oid).
Een voordeel aan de Makado is toch wel de airco Ik was toevallig eergisteren, sinds jaren, weer heen gegaan en vond het al erg mooi!
Is dit in Skageeeee?
Deze heb ik inderdaad ook dit jaar nog bij de Action gezien (voor Corona).
Helegaar
Haha ja dat dacht ik ook al @Madam-Mikmak ik ben daar in een ver verleden wel eens geweest, maar ga nu vaker naar middenwaard (denk dat ik daar 1x per 2 jaar ofzo kom)
Middenwaard, daar kom ik ook voor de kleding van mijn dochter. In schagen is voor haar leeftijd nu helemaal niks…
Iemand postte hier laatst dat ze met zo’n koelmatje van de Action sliep, maar weet niet meer wie het was. Als je dit leest: bevalt het? Want zo’n matje is natuurlijk wel van plastic, dus heb het idee dat het alsnog erg zweterig is
Ik was dit niet maar heb die mat ook. Vind het niet fijn om op te slapen, wel om even op te liggen als je net in bed gaat liggen. Na enige tijd is die mat namelijk gewoon echt warm door je lichaamswarmte. Gebruik hem ook in mijn bureaustoel of op de bank, dus alsnog wel aanrader vind ik hoor!
Grote hydrofiel eroverheen / omheen slaan zo zit min dochter er nu ook op te spelen (met mijn toezicht). Mocht je die niet in huis hebben, action heeft die ook bij de babyspullen. Die grote kosten geloof ik 2,79 ofzo