Ik was vanmiddag bij de action en zag waterverf stiften liggen en moest nog aan je denken. Misschien is dat nog een idee? Maar het is inmiddels een maand later haha
Ik zag ook al pepernoten liggen. Omg!
Ik was vanmiddag bij de action en zag waterverf stiften liggen en moest nog aan je denken. Misschien is dat nog een idee? Maar het is inmiddels een maand later haha
Ik zag ook al pepernoten liggen. Omg!
Let’s goooo
Ah haha, lief dat je aan me dacht.
Stiften en pennen op waterbasis heb ik al meer dan genoeg, denk zo’n 600 (wel van verschillende merken hoor, haha)
Ik wilde deze juist graag hebben omdat ze qua kleurenverloop op de Chameleon markers lijken, dat maakt ze ook net weer anders dan andere stiften op alcoholbasis. Maar ik denk dat het een hopeloze zaak is, ze zijn echt nergens meer te vinden. Dan verzin ik maar wat anders voor mijn dochter.
Vanaf morgen zijn de twinmarkers in de aanbieding van de action. 60 stuks voor 9,95 als ik het goed heb. Zijn deze stiften oke om mee te kleuren of kan ik ze beter laten liggen?
Zijn ze grijzig en vierkant? Ik vind die stiften helemaal niks
Ligt eraan wat je wil kleuren. Deze stiften zijn alcoholmarkers en drukken ontzettend door (alle markers met alcohol overigens).
O ja die, in mijn herinnering zijn ze grijs aan de buitenkant maar dit zijn ze wel. Persoonlijk vind ik het niets, maar ik heb ze getest voor handlettering dus wellicht kan je het nog eens proberen voor kleuren?
Oofff, geen aanrader dus? Oke dan skip ik ze
Dit inderdaad, ik vind het heel mooie kleuren en ze zijn heel egaal maar drukken ontzettend door. Als je kleurplaat maar aan één kant bedrukt is valt dat dus goed te doen. Ze vloeien wel iets uit maar das ook een beetje oefening (kleine stukjes doe ik door stipjes te zetten bv, dan valt het goed mee)
Gisteren deze cuties gekocht voor 99 cent p.s.
Ze hebben ook meerdere patronen, wel alleen deze kleuren maar passen bij mij perfect in mijn interieur.
Als je de markers met speciaal markerpapier gebruikt lopen ze niet uit en drukken ze ook niet door.
Dat papier is echter niet bij de action te koop, volgens mij ook vrij prijzig. Maar als je graag die markers gebruikt wel echt een aanrader!
Ik lees dit nu pas maar ik heb ze bij het filiaal bij mij nog vollop zien liggen, ook de ronde
Ik heb de voeten peeling net weer gebruikt. Hopelijk heeft het meer effect dan de vorige keer:joy: Wat een vies klusje ook. Zo’n vies stinkend stuk plastic om je voet, alles nat. ik wil vellen zien!
ik heb ze laatst gebruikt + elke avond even in een warm voetenbadje. als een trein ging het
Beetje late reactie maar alcoholmarkers zijn zeker wel een aanrader. Als je kleurboeken hebt met wat dikker papier (en dat hebben veel wel) en je legt er een papiertje tussen dan kun je er prima mee kleuren. Oke ja het drukt door dus daarom het papiertje en kleurplaat aan de achterkant is dus onbruikbaar maar het resultaat is echt wel mooi. Ik kleur eigenlijk met niks anders (als ik nog kleur).
Ik heb die twin markers gekocht uit de aanbieding.
Ben onder de indruk! Blenden en kleuren mooi en fijn.
Lekker veel kleurkeuze ook.
Drukken wel erg door, maar ik heb een kleurboek die daar rekening mee houdt
ik heb ze vandaag in de pauze ook gekocht! Kan niet wachten om te gaan kleuren
Ik las ergens iets over een hor wat je voor je raam kan maken met klittenband, verkoopt de Action dit nog steeds?
Weet iemand of de koelkastbakken er nog zijn? Dus van die lades en bakjes voor in je koelkast?