Action toppers (Deel 1)

Een voordeel aan de Makado is toch wel de airco :face_with_hand_over_mouth: Ik was toevallig eergisteren, sinds jaren, weer heen gegaan en vond het al erg mooi!

2 likes

Is dit in Skageeeee?

1 like

Deze heb ik inderdaad ook dit jaar nog bij de Action gezien (voor Corona).

@Oprah ik was er vandaag ook :scream:

2 likes

Helegaar

1 like

Haha ja dat dacht ik ook al @Madam-Mikmak ik ben daar in een ver verleden wel eens geweest, maar ga nu vaker naar middenwaard (denk dat ik daar 1x per 2 jaar ofzo kom)

1 like

Middenwaard, daar kom ik ook voor de kleding van mijn dochter. In schagen is voor haar leeftijd nu helemaal niks…

Iemand postte hier laatst dat ze met zo’n koelmatje van de Action sliep, maar weet niet meer wie het was. Als je dit leest: bevalt het? Want zo’n matje is natuurlijk wel van plastic, dus heb het idee dat het alsnog erg zweterig is

Ik was dit niet maar heb die mat ook. Vind het niet fijn om op te slapen, wel om even op te liggen als je net in bed gaat liggen. Na enige tijd is die mat namelijk gewoon echt warm door je lichaamswarmte. Gebruik hem ook in mijn bureaustoel of op de bank, dus alsnog wel aanrader vind ik hoor!

1 like

Grote hydrofiel eroverheen / omheen slaan :slight_smile: zo zit min dochter er nu ook op te spelen (met mijn toezicht). Mocht je die niet in huis hebben, action heeft die ook bij de babyspullen. Die grote kosten geloof ik 2,79 ofzo :wink:

1 like

Ik was vanmiddag bij de action en zag waterverf stiften liggen en moest nog aan je denken. Misschien is dat nog een idee? Maar het is inmiddels een maand later haha

Ik zag ook al pepernoten liggen. Omg!

2 likes

:drooling_face: Let’s goooo

4 likes

Ah haha, lief dat je aan me dacht.

Stiften en pennen op waterbasis heb ik al meer dan genoeg, denk zo’n 600 :see_no_evil: (wel van verschillende merken hoor, haha)

Ik wilde deze juist graag hebben omdat ze qua kleurenverloop op de Chameleon markers lijken, dat maakt ze ook net weer anders dan andere stiften op alcoholbasis. Maar ik denk dat het een hopeloze zaak is, ze zijn echt nergens meer te vinden. Dan verzin ik maar wat anders voor mijn dochter.

1 like

Vanaf morgen zijn de twinmarkers in de aanbieding van de action. 60 stuks voor 9,95 als ik het goed heb. Zijn deze stiften oke om mee te kleuren of kan ik ze beter laten liggen?

1 like

Zijn ze grijzig en vierkant? Ik vind die stiften helemaal niks

Ligt eraan wat je wil kleuren. Deze stiften zijn alcoholmarkers en drukken ontzettend door (alle markers met alcohol overigens).

1 like

O ja die, in mijn herinnering zijn ze grijs aan de buitenkant maar dit zijn ze wel. Persoonlijk vind ik het niets, maar ik heb ze getest voor handlettering dus wellicht kan je het nog eens proberen voor kleuren?

Oofff, geen aanrader dus? Oke dan skip ik ze :smiley:

1 like

Dit inderdaad, ik vind het heel mooie kleuren en ze zijn heel egaal maar drukken ontzettend door. Als je kleurplaat maar aan één kant bedrukt is valt dat dus goed te doen. Ze vloeien wel iets uit maar das ook een beetje oefening (kleine stukjes doe ik door stipjes te zetten bv, dan valt het goed mee)

1 like