Action toppers (Deel 1)

Ik kende het hele fenomeen strijk water niet tot nu :joy: ik heb er gewoon water in gedaan…

1 like

Oh, hahahaha

Let maar op, na een paar keer zitten er naast de gaatjes brokjes kalk.
Maar wel fijn ding he!

Kruidvat! Ze hebben hem eens in de zoveel tijd. Als je je hand boven de diffuser houdt tegen de nevel aan komt er ook echt geen vocht uit/is je hand niet nat.

1 like

Het heet ook wel gedemineraliseerd water! Dat staat in de supermarkt vaak bij het schap met schoonmaakmiddelen.

Ik heb toevallig gisteren strijkwater zien staan bij mijn action!

1 like

Top! Eens zien of dat nog goedkoper is dan de €0,45 bij kruidvat

Je kunt ook water uit de droger gebruiken!

1 like

Zijn er goede kleurpotloden te krijgen bij action?
En welke markers zijn een aanrader? Dat pak van 60?

Echt???
Dat heb ik net weggegooid :joy:

Ik heb n.a.v. jouw post de magneetstickers gehaald en het was echt 10sec werk per rookmelder, thanks!

1 like

Uhm

5 likes

Hier bleven die stickers op gegeven moment niet meer plakken en schrokken we ons dus de tandjes toen zo’n ding midden in de nacht naar beneden kwam :sweat_smile:

Geen idee of het een topper is, maar deze dupe van Huda kon ik écht niet laten liggen voor 5€

9 likes

Ja hier dus precies hetzelfde. Aan het plafond blijft die prima zitten, maar de sticker laat los van de rookmelder na een tijdje. Ik had een hartaanval man.

1 like

Meteen dit gekeken, nu ga ik zo ff naar de winkel. :joy:

1 like

Heb net swatches gemaakt van de glitters, maar omg! Op Vegas na zijn ze heel mooi. Gossip en Diva vind ik prachtig :sparkles:

4 likes

@anon46493654 @fashiondot Maar jullie hebben alsnog die magneten in gebruik? Ik wilde ze maandag ook kopen voor de rookmelder. :joy:

Nee. Ze lagen er allemaal af en hebben ze nu in het plafond geschroefd.

Nee ik ook niet. De sticker die had losgelaten van de rookmelder plakt nu niet meer goed.

Ik was helemaal teleurgesteld! Ze hadden hem niet in de schappen, maar zou er volgende week einde van de week zijn! Dus volgende week weer een poging wagen!

1 like