Het ligt niet aan de kwaliteit van de steen maar aan de luchtvochtigheid in je kamer/huis. Zoutsteen trekt vocht aan en bij teveel vocht kan hij gaan lekken. Dat voorkom je door de steen (als het een lamp is) te laten branden zodat hij warm word en hij dus niet gaat lekken.
Is hetzelfde materiaal maar vaak wel kleiner als zo’n lamp dus zou je (als je last heb van die lekkage dan hè) ook een aantal uur moeten branden per dag.
Ik mis die low kcal sauzen bij de Action Hoop niet dat ze uit het assortiment zijn!
Oh heb toevallig afgelopen weekend nog zo’n 0% ceasar dressing gekocht!
Zou wel het e.e.a. verklaren inderdaad. Alleen de mijne staat pontificaal naast mijn luchtbevochtiger en ook dan heeft het nog nooit gelekt.
Zou overigens ook niet weten wat de luchtvochtigheid bij mij thuis is, dus misschien is de lucht zo schraal dat de luchtbevochtiger niet dermate invloed heeft op de lamp, haha.
Ik heb ook een heel dure (grote en zware) himalaya zoutlamp die nog nooit heeft gelekt. Ik brand hem niet elke dag en ook zeker geen 8 uur. Heb destijds wel echt gezocht naar een webshop die me betrouwbaar en echt leek, maar als een echte zoutlamp hoort te lekken dan twijfel ik ook ineens of die van mij wel echt is.
Ff aan likken
Nee een echte lamp kán lekken, maar als 'ie dat niet doet is dat alleen maar goed. Wanneer het wel gebeurd is het inderdaad te vochtig (op die plek) in de kamer. Wij hebben er meerdere in huis en 1 is laatst een beetje gaan lekken omdat ik de aroma diffuser ernaast had gezet. Nu staat de lamp op een andere plek en is er niks meer aan de hand
Wat?! Ik heb zo’n ding voor geurolie… komt geen waterdamp uit alleen geur… ik wist dit dus niet.
Haha jeetje je kan je kat tegenwoordig met alles vergiftigen (gelukkig heb ik geen kat)
Ik wil altijd nog een tequila party gaan houden met een zoutlamp. Dus eerst likken aan de zoutlamp dan shotten en dan een schijfje citroen eten.
De tequila en citroenen zijn al in huis. Alleen de zoutlamp nog niet.
Ja, maar niet in de buurt van de kat
Hahaha dat is het meest coronaproof idee dat ik in tijdens heb gehoord
Sounds like a plan
Lik aan die lamp. Doe het.
Je zal zien wat er gebeurd.
Mijn favo Milka biscuit zijn uitverkocht in de supermarkt en nu liggen ze ineens goedkoper bij de Action
Welke? love milka
Biscuit