Ik heb de maantjes slinger ook! Heel blij mee
Ik ook! Ik heb 'm zilver gespoten
Mat of shiney?
Met de zilvere spraypaint die deze week in de aanbieding was bij de action haha
Het is een beetje shiny
Maar wel goed te doen dus, ivm al die kleine ringetjes van het koord zelf?
Ja, ik moet zeggen dat ik het nogal vlug heb gedaan maar het is netjes opgedroogd en ook de ringetjes zijn zilver
Waarom is dit gênant?
Hahaha ik ben er ook aan begonnen. Vandaag wordt zelfs een bewaardoos thuis bezorgd zodat alle steentjes in hun eigen doosje kunnen.
Vind 't eigenlijk wel lekker ontspannend!
Zo grappig. 4 jaar geleden tijdens mijn zwangerschapsverlof heel veel gedaan. Bestelde ze dan via Ali. Duurde nog best lang voordat het hier gewoon in de winkel lag! Misschien voor mijn verlof nu maar opnieuw aanschaffen
Heeft Action een beetje chille zadelhoezen ( liefst met zo’n gelvulling?)
Ik krijg een houten kut van mn fietszadel.
Sorry geen tip maar hahahaha houten kut
Dan kan je wellicht beter je zadel een beetje naar voren kantelen, zodat er minder druk op je vagijn komt
Zoveel kerst spullen al bij de action!
Deze maar direct meegenomen want advent kalenders met beetje leuke inhoud zijn snel pleitos
Was er niet iemand op het forum waarvan een vriendin ofzo altijd een kussentje meeneemt voor op haar fietszadel?
Een spons was het toch?
Ohjaaa!
En die verkopen ze ook bij de Action
Ja ik heb er laatst zo’n gelding gekocht!
Iemand de ovulatie.test nog gezien? Ik kan ze niet meer vinden, maar ben bang dat ze uit het assortiment zijn?
Ik zag ze eergisteren nog (weer) liggen. Moet zeggen dat de schappen van de ovulatie- en zwangerschapstesten een tijdje leeg zijn geweest, maar viel me dus op dat het eergisteren weer vol lag. Misschien bij jou ook een dezer dagen weer?
Oh fijn dankjewel! Ik zal vanmiddag weer even kinken. In 3 verschillende winkels zag ik ze helaas niet meer