Action toppers (Deel 1)

Nog bedankt! Ze lagen er weer en heb 2 doosjes meegenomen :blush:

Super! :blush:

1 like

Fingers crossed dat ze de kerstboomlampjes weer hebben liggen, die van mij gingen afgelopen jaar kapot, en toen waren ze nergens meer te krijgen. Dit keer wil ik niet te laat zijn haha.

Ik ben blij haha! Vriend iets minder. :joy:

21 likes

Ik heb ze al gezien!

Ja heb ik heb ze gelukkig! Vorige jaar was ik te laat en lagen er alleen nog maar gekleurde telkens haha.

Ja hebben ze, maar het probleem is dat dat ding nog een halve dag nat blijft na regen. En dan heel sneaky, dat het toplaagje droog voelt maar als je dan gaat zitten komt al het water omhoog en zit je weer met een natte kut :woman_shrugging:

1 like

Ik las dit zonder te weten waar het nou eigenlijk over ging, dat was op zijn minst interessant te noemen.

33 likes

@Mhysa Ik vond dit als kind ook geweldig om te doen en verheug me er al op om dit met mijn kindje te doen. :orange_heart:

5 likes

Ik vond dit ook heeel leuk! Laat staan met wat er nu allemaal qua versiering is joh :heart_eyes:

Heeft iemand van jullie ervaring met deze toevallig?

Ik heb deze! Ik heb hem niet bij de action gekocht maar hij ziet er precies hetzelfde uit dus het zal wel dezelfde zijn. Ben er erg blij mee! Doet z’n werk goed. De anti aanbak laag is na een tijdje niet supergoed meer dus je moet wel invetten, maar dat heb je altijd bij zulke apparaten eigenlijk.

Oké, thanks! Dan ga ik hem ook halen!

Ik heb er eentje van Lidl, die lijkt hier precies op. Hij doet het goed maar ik vind het wel heel irritant dat de platen niet uitneembaar zijn. Dat maakt het reinigen een stuk lastiger.

1 like

Wow beter krijgen we dit in NL ook.

:scream:

I need this.

1 like

Ik hoop het niet want dan ga ik echt nog meer zooi kopen.

Nee oke eigenlijk wil ik het wel

4 likes

Beide toppers van Action, de kaars en het lampje!

27 likes

Hoe ruikt die kaars? Heel zoet of een beetje warm?