Action toppers (Deel 1)

Bij mij hadden ze de action schimmelspray weer

Je kunt de wondersponsjes ook goed gebruiken voor oude kunststof tuinmeubelen, werkt als een tiet.

5 likes

Ik heb de Aesop look a like hand en bodylotion gekocht, had mijn vriend geklaagd dat deze niet zo goed schuimde. Hij dacht dat het handzeep was. :sleepy:

5 likes

Ze komen op azijn af! Dus als je dat erin doet (evt mengen met beetje afwasmiddel) dan zit ie binnen no time vol.

4 likes

Bij die appeltjes zit toch een flesje lokspul?

Ik doe dat gewoon. Living on the edge :wink:

2 likes

Anders balsamico azijn met aarbeienlimonade en een druppeltje afwasmiddel.
Succes gegarandeerd :grin:

1 like

Fruitvliegjesvanger vullen met appelazijn of balsamico, binnen een dag een waar kerkhof

Mijn tip is die opblaasstoel/ luchtbed van 5 euro, om als een ware baas op het water te drijven

1 like

Ik heb deze klok vandaag gescoord:

17 likes

Vandaag deze gekocht en op mijn fiets gemonteerd. 8 euro. Voelt goed stevig en was super makkelijk te bevestigen.

15 likes

Kliksysteempje! Dus je kan hem gewoon de winkel en je huis mee insjouwen.

4 likes

Hoe duur was deze?

Ik zat toevallig gisteren nog te bedenken dat ik een mandje wil!

1 like

Ik geloof 9,95 :blush:

1 like

Ik las dat baptiste droogshampoo deze week in de aanbieding is. Iemand al gespot? Veel soorten of 1 schamel schapje?

1 like

Hier hadden ze twee soorten, tropical en cherry geloof ik.

Toch maar even bezoekje wagen dan, al had ik op meer gehoopt.
Had trouwens een super leuk plaid gezien op de site met van die jungle bladeren, in het echt viel hij enooooorm tegen. Zo jammer.

Ik heb zoiets maar dan veel leuker van de wibra.

2 likes

Nou ik heb gisteren de wondersponsjes gebruikt en het werkt super goed! Maar ze gaan we snel kapot of boen ik te hard?

1 like

Tip, boen geen neptattoo’s met een wondersponsje van je huid. Heeft een collega vorige week, onder de douche, gedaan en die heeft me toch een brandwond eraan overgehouden. :joy:

7 likes