Ik ben ontzettend blij met mijn fleurige hangmat van de Action. Ik dacht dat hij 6 euro was.
Influencer ik heb m vandaag ook meegenomen.
Waarom niet? Heb ik iets gemist?
Oeh die is leuk zeg.
haha nee hoor, is gewoon een persoonlijke voorkeur
De allesreiniger ruikt heel lekker, gelukkig ook maar want ik liet hem vallen en toen liep de halve fles leeg in de schuur…
Ik heb ook van die draadmandjes gekocht die je kunt stapelen, ik ga ze in de keuken neerzetten voor de groente!
Je kan ze op de bodem van het hok leggen en dan hooi eroverheen.
Ik heb ze zelf naast haar kooi liggen omdat mijn konijn bijna altijd los loopt in huis. Ze gaat keurig terug voor een plasje
You are welcome!
Ik hoop nog steeds dat die grote doos met 100 stuks terugkomt in het assortiment
Oo dat is wel een goede tip!
Ik vind de radio reclame van de action echt goed. Er wordt opgenoemd wat de persoon allemaal gekocht heeft en uiteindelijk wordt er gezegd en waar ik voor kwam.
Action weet dus al dat je met meer troep thuis komt dan je nodig hebt
Hahah ja volgens mij is dat hun verdienmodel, mensen die voor één ding komen en met een volle tas naar huis gaan
Ben tot de conclusie gekomen dat die leuke roze, groene en blauwe schoonmaaksprays van de action echt alle drie super lekker ruiken, maar veel meer dan die kwaliteit bezitten ze eigenlijk niet. Vind nou niet dat ze heel goed schoonmaken en het laat overal strepen achter, of doe ik iets verkeerd?
en @Patagonia ik heb hetzelfde met die sponzen, leuk voor 1 klusje, werkt het heel goed, maar de hele spons brokkelt op een gegeven moment gewoon af hahaha
Ja die was ik nog even vergeten voor het gemak, die oranje bedoel je toch? Dat ding is binnen no time leeg en om nou te zeggen dat het er mooi schoon van werd… niet echt nee
Welke gebruik jij normaal gesproken en vind je wel lekker ruiken?
Ja dreft werkt altijd goed, maar ik vind die fles altijd zo ongezellig staan en ben te lui om het in het kastje te zetten hahaah… Deze flessen stonden wel vrolijk, maar heb liever iets wat goed schoonmaakt
Schoonmaakazijn, dat gebruik ik echt nooit maar moet ik dan toch meer eens gaan proberen zo te horen
Of een drupje etherische olie bij de azijn doen, werkt ook top
Heeft iemand ook al die wonderdoek? Is dat wat?
Nee ik heb ook overal lelijke strepen :(. ik ben weer terug naar m’n oude merk. Dan maar wat meer geld en wel gelijk goed schoon. Ruikt gelukkig ook super lekker
Ja jammer he! Ik gebruik zelf eigenlijk al jaren glassex voor keuken en aanrecht enzo, werkt heel fijn en streeploos, maar vind soms wat afwisseling ook wel leuk
Wat gebruik jij graag?
Ik gebruik method! Nu de Limited Edition en die ruikt zoooo lekker!!