Action toppers (Deel 1)

Deze heb ik ook, alleen dan een iets breder en lager model geloof ik. Bij ons is hij ontzettend instabiel en valt heel makkelijk in elkaar als je hem een beetje wil verzetten. Heb al veel grijze haren erbij gekregen door dat ding haha.

Trek die poten dan wel ver genoeg uit? Wij hadden dit issue eerst ook, tot ik ontdekte dat je die poten een soort grens over moet trekken. Je voelt dat wel als dat gebeurt, en dan staat ie wel stabiel.

Heeel vreemd. Ik heb ‘m net nagemeten en hij is ongeveer 190cm inclusief voet. Als ik me een beetje uitrek kan ik de piek zo aanraken. Lijkt wel alsof wij dan een kleinere versie hebben gekregen :joy:

Ja dat doen we! Maar zelfs dan gebeurt het helaas…

@pastelzwart Ik vind het ook apart hoe dat verschilt inderdaad!

Maar hij zat in de 210 doos?

1 like

Ja! Staat ook op de bon.

Ik ga stuk. Vind dit echt grappig. Dit is ook echt wat ik van de action verwacht. Ga je nu aftuigen en ruilen of zo laten? Vind het wel een mooie boom.

1 like

Ik heb deze ook al een aantal jaar.
Bij mij was het takje waar je de piek op zet echt iets van 60 cm lang waardoor hij indetdaad wel hoog was. We vouwen die tak nu zodat hij niet meer doorbuigt met piek erop en dan komt hij tot 180 ongeveer

Kan er ook wel om lachen, en voor dat geld vind ik het dikke prima. Hij is groot genoeg en zoveel waarde hecht ik ook weer niet aan kerstbomen haha.

@Quinn dat sprietje was inderdaad behoorlijk lang maar heb die wel helemaal uitgevouwen gelaten. Betwijfel of ie wel die 210cm haalt maar goed, ben er niet minder blij mee.

1 like

Ja huurhuis idd, maar heb al meerdere keren gemaild naar het bedrijf waar ik van huur hier over en krijg telkens een slap of zelfs geen antwoord. Woon hier nu 2,5 jaar en ben er een beetje klaar mee, als ik moet wachten totdat zij het een keer hebben opgelost dan ben ik ondertussen al met pensioen. :joy:

Jeetje wat slecht. Allemaal hetzelfde he :sweat:

Iemand die de whiskey glazen met goud randje nog ergens heeft gespot? Kosten 0,99

Nee maar heb wel inmiddels 2 jaar 1 van de IKEA en die is nog als nieuw.

1 like

Weet iemand of de action satijnen kussenslopen heeft?

Die hebben ze weleens gehad, maar op dit moment niet Volgensmij!

Heb ik een week of 3-4 geleden gekocht. Setje van 2, ze hadden 4 of 5 kleurkeuzes.

Zorg wel dat je het standaard wachtwoord wijzigt! Ik las op RTL Nieuws dat het anders gemakkelijk was om zo’n ding te hacken! Een mevrouw werd mbv de beveiligingscamera van de action in haar huis bespied door een hacker. Er werden waarschuwingen gegeven voor meerdere profucten. Kan het artikel alleen zo snel niet terugvinden.

Edit: lees nu dat anderen deze tip ook gaven.

@Girlnextdoor @Suikerklontje aaah okee! Nou fingers crossed dat ze die satijnen kussenslopen nog hebben

Weet iemand anders in welke fysieke winkel ik niet al te dure satijnen kussenslopen kan kopen?

H&M Home weet ik zeker, misschien hema?

edit: Hier lagen ze net bij de action nog wel. De zwart en witte met strepen en die paarse/mint kleuren :slight_smile:

1 like

Ik heb ze van ikea en een setje van Hema

1 like