Action toppers (Deel 1)

Gisteren nog gezien in mijn action!

1 like

Ook in kruidvat te koop!

1 like

Ze bestaan aan in half roze half grijs. Die doen precies hetzelfde.

1 like

Goed om te weten! Zoek ik verder, en anders even bij het Kruidvat langs

Ook te verkrijgen bij de trekpleister en kruidvat!

1 like

En Hema

1 like

Heb laatst een kaars in een apothekers pot meegenomen, want ik vond de pot leuk. baal alleen dat de kaars amper geur heeft (zou een lemon grass geur hebben) en hij brand de zijkanten niet goed weg. Minder dus :frowning:

Heeft iemand hier ervaring mee?

Zit jouw thermostaat op 190 of is die boom geen 210 haha

12 likes

Ja is kut. Liet de hele tijd los.

Hahahaha dit is me nog niet eens opgevallen. Op de doos staat echt 210cm en als de thermostaat inderdaad zo hoog hing kon ik er niet bij met m’n 164cm :joy:. Wat een afzetters bij Action, manmanman. Nouja wel blij met m’n boom verder.

Update: inmiddels vriend ingelicht, hij is ook gemindfucked en in staat om het na te meten. Verklaart meteen waarom ik op m’n tenen en zonder krukje de piek op de boom kon zetten… :woman_facepalming:t3:

8 likes

Ik had een hele dure van de Praxis en dat liet altijd los.
Dus sorry geen tip mbt action.

Weet iemand een ander merk (je ziet weleens bij nieuwbouw appartementen) of is dat van een heel ander materiaal? Moet missch naar huizen-topic

Ik heb zoiets oit bij Gamma gekocht. Helaas zijn de kieren in mijn huis te groot en heeft het niets geholpen. En het liet vrij snel los, maar dat heb ik opgelost door er spijkertjes doorheen te slaan.

Is het deze deurbel?

Iemand bekend met of die afgaat als de buren dezelfde hebben?

Wij hadden namelijk een andere van de action en hier in de straat nog 5 andere, dus als er ergens de bel ging stonden we opeens allemaal aan de deur :joy:

3 likes

Hm jammer! Mijn achterdeur heeft mega kieren dus ik denk niet dat zo’n stripje dan werkt. De vorige bewoners hadden er schuimrubber op geplakt dus misschien is dat een optie. :joy:

Huh, ik heb dezelfde boom gekocht en kon met m’n 163 niet bij de piek zonder stoel.

Heb je een huurhuis? Dit moet je verhuurder namelijk oplossen, als het zo groot is dat een strip niet genoeg is.

Hebben jullie ervaring met de droogrekken van Action?

Die van de IKEA zijn beter.

2 likes

Ik heb er juist een van Leifheit die non-stop instort, is echt een vreselijk ding… Wil er eigenlijk een extra omdat de was zo ontzettend traag droogt in de winter en ik mijn was niet bijgewerkt krijg…