Ik wil dit dus serieus gaan doen, want heb zo’n hardloop armband nodig om mn telefoon in te doen. Die dingen kosten 2 euro, dus voordat ik kan click en collect zou ik er wel erg veel bij moeten kopen. In 10 min kan ik precies dat ding uit het schap trekken en naar de kassa. Alleen het zal wel moeilijk worden om een fatsoenlijk tijdstip te reserveren
Jammer dat je dan nog niet het effect van je aankoop kan ervaren als je door de winkel heen moet rennen. Je moet daarna nog een keer terug met je armband om en je telefoon erin
Hahah ja ff kijken wat ik nog meer wil hebben en dan nog een keertje met armband idd
Ik sta nu voor de deur te wachten tot ik 10 minuten mag winkelen hahahaha. Wel gek idee hoor.
Haha je gericht, ik kwam alleen voor Bluetooth oordopjes. Maar heb ook 2 insectenhotellen, vogelvoer, bot voor de hond, snoepjes voor de kat en een springvorm gekocht hahaha.
Haha de action is niets veranderd! Je komt altijd voor 1 ding…
Gelukkig heeft @Tamara iig wel gekocht waar ze eigenlijk voor kwam, dat vergat ik regelmatig terwijl ik met een tas vol de winkel uit liep. 🥲
Haha ja inderdaad nu je het zegt!
Hahaha oordopjes is hier 't eerste waar je tegenaan loopt gelukkig
Haha zij was er wel heel enthousiast over las ik
Nou die dingen had ik wel goed op voorraad maar zijn er aardig door heen haha dus geloof mij, waxine lichtjes ooit komen ze op
Hahaha jaaa Riaaaa. Ben haar wel eens tegengekomen “in het wild”, ze woont hier in de buurt.
Toen ik stond te wachten kwam er een vrouw naar buiten met een bigshopper vol kaarsen en interieurspul, die heeft ook echt optimaal geprofiteerd van de 10 minuten hahaha.
Hou op hoor, dit is wel echt next leven haha.
Ben je dan helemaal alleen in een lege winkel? Allern al daarom zou ik het doen.
Ik mag morgenmiddag ook 10 minuten de winkel in. Heb het op mijn eigen werk nog niet meegemaakt, dus ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de ervaring is. Enige reden dat ik ging was dat ik maar 1 item nodig heb van 2 euro en het gewoon echt niet aan kan vullen tot 15 euro met click & collect, maar ondertussen heeft mijn moeder alweer een hele waslijst klaar liggen met andere items die ik moet proberen mee te nemen
Lijkt me overigens echt heerlijk om de Action zo goed als voor jezelf te hebben. Wat een rust.
Ja die mevrouw van de fb fanpagina schreef dat zij samen met een voor haar vreemde meneer naar binnen mocht. Die meneer ging naar de verf- en klusspullen, dus zij had de rest van de winkel voor zichzelf
Heb voor morgen een click en collect bestelling staan. Bedacht me net dat ik wel even kon kijken of er nog tijdstippen rond dat uur beschikbaar waren om de winkel binnen te gaan zodat ik ook nog even rond kon kijken.
Fout… de komende 48 uur compleet vol geboekt. Hoe kan het ook anders haha.
haha je zou bijna denken dat het 10 min gratis winkelen is als je kijkt hoe enthousiast iedereen hiervan wordt. De hoogtepunten van 2021
Wat ik vaak bij de Action haal, zijn pijnboompitten. Zeker in vergelijking met de Ap bijvoorbeeld scheelt het echt veel!