Action toppers (Deel 1)

Ik hoop zo dat de Action dit nog weer krijgt.

Zie het op de site niet meer staan namelijk. Dacht mijn gangdeurraam gaat er toch uit dus kan ik het mooi eerst daar oefenen voor ik het op het nieuwe raam ga doen haha. Mocht iemand een andere plek weten waar ze het beetje betaalbaar verkopen dan hoor ik het ook graag.

2 likes

Action mailen heeft ook weinig nut want dan roepen ze ja we weten niet wat er in alle filialen staat.

Ja ik vind dat zo raar. Het lijkt mij toch dat ze bijhouden wat er binnen komt en wat er verkocht wordt? Dan moet er toch een schatting gemaakt kunnen worden of iets aanwezig zou moeten zijn of niet?

Lijkt mij wel dat ze dat weten, net zoals iedere andere winkel het weet. Denk alleen dat ze er niet aan gaan beginnen omdat al die Gerda’s dan de hele dag gaan bellen of spiegeltje x of kaars y op voorraad is.

Hele concept van action is toch om naar de winkel te komen. Soms ga ik ook voor een product, is er niet maar kom wel met andere shit thuis. Is gewoon slim.

5 likes

Zo dat is echt ouderwets. Dus min, max alles word niet bijgehouden?
(Vaak is het zo dat op basis van artikel verkopen, de min/max word ingesteld en op basis daarvan een order gegenereerd, tenminste. hangt er vanaf welke software je gebruikt)

Wat ik ook ouderwets vind is dat als klanten iets bestellen dat ze het uit de winkel halen. Ik ben al meerdere keren voor niks naar verschillende filialen gegaan voor gordijnen. Nu snap ik dat als je zou winkelen dat ook kan gebeuren maar met bestellen en covid nu is dat juist niet wenselijk. Bij ons in de winkel komen bestellingen gewoon met de vracht mee (en indd minmax systeem) maar ja action is natuurlijk net nieuw met de webshop dus ik snap dat ze nog niet helemaal bij zijn.

Nou, vanavond weer een volgende poging voor de gordijnen :grimacing:

1 like

Vaak is het zo bij andere winkels dat DC het dan naar de winkel verstuurd of dat ze onderlinge transfers doen. Als iets dan niet op vorraad is vanuit de winkel komt het uit een DC of dergelijke. Maar ik kan mij goed voorstellen dat de action winkels het gewoon zo doen, lijkt mij niet dat ze daar nu een onderlinge transfer systeem gaan opzetten of iets anders voor op gaan bouwen.

Want wie weet wanneer ze weer open gaan. is best een investering. Plus als Ophelia al aangeeft dat ze best een oud systeem hebben dan kan het ook maar zijn.

Denk ook niet dat hun webshop hetzelfde is als die van een hema bijv.

Ik heb jaren bij DC gewerkt en er werden wel klant orders gemaakt voor filialen, maar dat moest het filiaal zelf doorgeven en dat waren dan meestal orders waarbij een klant bijv 18 dozen verf nodig had ipv 1 blikje verf.

Ria van de FB groep heeft natuurlijk zeker de primeur?

8 likes

06-Win-Supermarket-Sweep
Rennen naar de eeltsokken!

57 likes

Ik wil dit dus serieus gaan doen, want heb zo’n hardloop armband nodig om mn telefoon in te doen. Die dingen kosten 2 euro, dus voordat ik kan click en collect zou ik er wel erg veel bij moeten kopen. In 10 min kan ik precies dat ding uit het schap trekken en naar de kassa. Alleen het zal wel moeilijk worden om een fatsoenlijk tijdstip te reserveren :sweat_smile:

4 likes

Jammer dat je dan nog niet het effect van je aankoop kan ervaren als je door de winkel heen moet rennen. Je moet daarna nog een keer terug met je armband om en je telefoon erin :rofl:

13 likes

Hahah ja ff kijken wat ik nog meer wil hebben en dan nog een keertje met armband idd :joy:

1 like

Ik sta nu voor de deur te wachten tot ik 10 minuten mag winkelen hahahaha. Wel gek idee hoor.

22 likes

Haha je gericht, ik kwam alleen voor Bluetooth oordopjes. Maar heb ook 2 insectenhotellen, vogelvoer, bot voor de hond, snoepjes voor de kat en een springvorm gekocht hahaha.

13 likes

Haha de action is niets veranderd! Je komt altijd voor 1 ding…

21 likes

Gelukkig heeft @Tamara iig wel gekocht waar ze eigenlijk voor kwam, dat vergat ik regelmatig terwijl ik met een tas vol de winkel uit liep. 🥲

13 likes

Haha ja inderdaad nu je het zegt!

2 likes

Hahaha oordopjes is hier 't eerste waar je tegenaan loopt gelukkig :yum:

1 like

Ik had er ook zo bij kunnen zitten na 10 min shoppen

Van de feestboek action fans

29 likes