Haha zij was er wel heel enthousiast over las ik
Nou die dingen had ik wel goed op voorraad maar zijn er aardig door heen haha dus geloof mij, waxine lichtjes ooit komen ze op
Hahaha jaaa Riaaaa. Ben haar wel eens tegengekomen āin het wildā, ze woont hier in de buurt.
Toen ik stond te wachten kwam er een vrouw naar buiten met een bigshopper vol kaarsen en interieurspul, die heeft ook echt optimaal geprofiteerd van de 10 minuten hahaha.
Hou op hoor, dit is wel echt next leven haha.
Ben je dan helemaal alleen in een lege winkel? Allern al daarom zou ik het doen.
Ik mag morgenmiddag ook 10 minuten de winkel in. Heb het op mijn eigen werk nog niet meegemaakt, dus ben erg benieuwd hoe het gaat en hoe de ervaring is. Enige reden dat ik ging was dat ik maar 1 item nodig heb van 2 euro en het gewoon echt niet aan kan vullen tot 15 euro met click & collect, maar ondertussen heeft mijn moeder alweer een hele waslijst klaar liggen met andere items die ik moet proberen mee te nemen
Lijkt me overigens echt heerlijk om de Action zo goed als voor jezelf te hebben. Wat een rust.
Ja die mevrouw van de fb fanpagina schreef dat zij samen met een voor haar vreemde meneer naar binnen mocht. Die meneer ging naar de verf- en klusspullen, dus zij had de rest van de winkel voor zichzelf
Heb voor morgen een click en collect bestelling staan. Bedacht me net dat ik wel even kon kijken of er nog tijdstippen rond dat uur beschikbaar waren om de winkel binnen te gaan zodat ik ook nog even rond kon kijken.
Fout⦠de komende 48 uur compleet vol geboekt. Hoe kan het ook anders haha.
haha je zou bijna denken dat het 10 min gratis winkelen is als je kijkt hoe enthousiast iedereen hiervan wordt. De hoogtepunten van 2021
Wat ik vaak bij de Action haal, zijn pijnboompitten. Zeker in vergelijking met de Ap bijvoorbeeld scheelt het echt veel!
Mijn moeder heeft een keer weken alleen maar bitter geproefd na het eten van (blijkbaar chinese?) pijnboompitten van de xenos. Dus ik durf die nooit ergens anders te kopen dan de supermarkt haha
Edit: even gegoogled wat het nou ook alweer was, en ik vond dit: http://archief.mareonline.nl/archive/2012/01/25/foute-pijnboompitten
Dus blijkbaar kan het ook bij notenboeren of supermarkten voorkomen waah
Ik heb dit ook wel eens gehad en het is echt verschrikkelijk. Alles wat je eet smaakt vies, dagenlang.
Een vriendin van mijn ouders heeft dit ook gehad, was een jaar haar smaak kwijt. š„²
Oohh huh! Nooit van gehoord! Wat apart.
Gelukkig ook nog geen last van gehad met de Action pijnboompitten haha
Ik ben vandaag wezen shoppen bij de Action, het was heel rustig voor de winkel en bij de click en collect ook, dus voelde niet not done. Het is me gelukt om niet als een gek de winkel door te rennen, maar toen al best snel werd omgeroepen dat er 5 minuten voorbij waren kreeg ik toch wel een beetje stress.
Heb veel wel kunnen vinden, dus wel tevreden met mn buit (veel schoonmaakproducten en knutselspullen), vond het alleen heel jammer dat deze lamp er niet was: https://www.action.com/nl-nl/p/dummy-2581547/
Zijn er nog meer mensen geweest? En hoe vonden jullie het? Het voelde voor mij in deze tijd toch echt wel als een belevenis hoor haha
Ik ben ook gegaan! Was prima te doen, moest een paar dingen hebben. Uiteindelijk 7 min over gedaan haha, wel beetje gekkig maar zeer fijn om de winkel zowat voor jezelf te hebben
Ik ga helemaal stuk. Kan gewoon niet geloven dat dit de realiteit is, dat we helemaal opgewonden worden omdat we tien minuten de Action in mochten. Mijn schoonmoeder is vandaag 2x geweest!
Tip:
Want deze zijn sowieso chill om in te sporten als het wat beter weer is. En op de onderlegging zit een subtiel glimmende panterprint (zag ik pas toen ik hem uit het doosje haalde)
Volgens mij ook fijn met een flinke wandeling als het lekker weer is.
Ga ook eens kijken!
Zit er een zakje en touwtje in?