Action toppers (Deel 1)

Mijn moeder heeft een keer weken alleen maar bitter geproefd na het eten van (blijkbaar chinese?) pijnboompitten van de xenos. Dus ik durf die nooit ergens anders te kopen dan de supermarkt haha

Edit: even gegoogled wat het nou ook alweer was, en ik vond dit: http://archief.mareonline.nl/archive/2012/01/25/foute-pijnboompitten

Dus blijkbaar kan het ook bij notenboeren of supermarkten voorkomen waah :skull:

3 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad en het is echt verschrikkelijk. Alles wat je eet smaakt vies, dagenlang.

Een vriendin van mijn ouders heeft dit ook gehad, was een jaar haar smaak kwijt. 🥲

1 like

Oohh huh! Nooit van gehoord! Wat apart.
Gelukkig ook nog geen last van gehad met de Action pijnboompitten haha

Ik ben vandaag wezen shoppen bij de Action, het was heel rustig voor de winkel en bij de click en collect ook, dus voelde niet not done. Het is me gelukt om niet als een gek de winkel door te rennen, maar toen al best snel werd omgeroepen dat er 5 minuten voorbij waren kreeg ik toch wel een beetje stress.
Heb veel wel kunnen vinden, dus wel tevreden met mn buit (veel schoonmaakproducten en knutselspullen), vond het alleen heel jammer dat deze lamp er niet was: https://www.action.com/nl-nl/p/dummy-2581547/

Zijn er nog meer mensen geweest? En hoe vonden jullie het? Het voelde voor mij in deze tijd toch echt wel als een belevenis hoor haha :sweat_smile:

Ik ben ook gegaan! Was prima te doen, moest een paar dingen hebben. Uiteindelijk 7 min over gedaan haha, wel beetje gekkig maar zeer fijn om de winkel zowat voor jezelf te hebben

2 likes

Ik ga helemaal stuk. Kan gewoon niet geloven dat dit de realiteit is, dat we helemaal opgewonden worden omdat we tien minuten de Action in mochten. Mijn schoonmoeder is vandaag 2x geweest! :rofl:

38 likes

Tip:

Want deze zijn sowieso chill om in te sporten als het wat beter weer is. En op de onderlegging zit een subtiel glimmende panterprint :heart_eyes: (zag ik pas toen ik hem uit het doosje haalde)

14 likes

Volgens mij ook fijn met een flinke wandeling als het lekker weer is.
Ga ook eens kijken!

1 like

Zit er een zakje en touwtje in?

Ja! Wel maar een klein zakje

Perfect, ik hoef toch alleen mijn voordeursleutel mee haha. Ter overbrugging tot ik weer in mijn korte hardloopbroekjes van vorig jaar pas (:

1 like

1x de action voor mezelf hebben klonk als een droom, dus toch gedaan. Vond het best stressvol vanwege het tijdslimiet maar had sowieso weinig dingen op het lijstje. Allemaal spullen die nog niet bij click en collect stonden. Stiekem moest ik toch even vragen aan de kassajongen of hij al racende mensen had gezien, “ja, 150 euro in die tien minuten!” zei hij glunderend. Hahaha, mooi moment om te onthouden voor later.

64 likes

Moeten jullie ook meeega snel zijn als je een winkel afspraak wil boeken? Mij is het nog niet gelukt :sob:

Dan slaapt deze oma normaal al maar misschien binnenkort toch een wilde late avond voor de action!!

1 like

Ik heb een afspraak voor morgen! Maar 10 minuten is zo kort :disappointed_relieved:

Hoe gaat click & collect? Doen zij het in een tas/doos voor je of moet je zelf een tas meenemen?

Ze doen het in het tas, je betaald 1 euro voor de tas standaard.
Bij mij zat het in een bigshopper en dan zo’n kleinere stoffen (of wat is het eigenlijk) tasje.

1 like

Ik ga dinsdag, vanaf dan is het 20 minuten zag ik.

6 likes

Ja ik heb net ook een afspraak gemaakt. Dinsdag 20 minuten!
Maar in de mail omschrijving staat nog 10 minuten haha.

1 like