Ik weet niet waar je woont, maar ik heb deze nog thuis staan, poes gebruikt hem niet (heeft er denk ik 1x aan gezeten) grijs met blauwe versie. Mocht je in het midden van het land wonen en willen moet je even PMen
Ik ga vanmiddag naar de action, wil m wel voor je meenemen en opsturen als ze m hebben?
Nou jongens, het was heerlijk relaxt. Had de 20 minuten niet nodig, maar het was wel veel drukker dan verwacht. Volgens mij zijn er aardig wat mensen op hetzelfde tijdslot. Maar er waren ook vrouwen die met zân tweeĂ«n een gezellige afspraak hadden.
Heb bijna alles van mân lijstje gekocht plus natuurlijk wat extra dingen haha. Ik plaats straks mijn aankopen .
Heb ook nog een schoonmaakemmer gekocht maar die is te lomp voor op de foto haha.
ik heb donderdag na werk een tijdslot geboekt. Ben nu al een lijstje met dingen aan het opschrijven.
Ik ga morgenochtend. Ik ben benieuwd of ik. Het allemaal ga vinden. Heb eigenlijk alleen notitieboekje echt nodig , rest is nice to have
Ik sprak voordat ik naar binnen ging vandaag een van de werknemers, ze gaf aan dat ze 12 mensen binnen mochten laten. Ligt denk ik ook aan het filiaal en het vloeroppervlak. Denk dat er zoân 8 mensen binnen waren. Maar ik vond de 20 minuten toch ook nog stressvol! Ze riepen naar 15 minuten om dat je naar de kassa moest.
Iemand gaf me de tip om tegelijkertijd click en collect te doen. Zodat je naar de dingen die je online kan krijgen niet meer hoeft te zoeken. Dus shoppen en daarna de bestelling nog even ophalen. Of andersom zodat je nog vervangende dingen kan zoeken. Vond ik wel een goeie.
Nou ik was iets te vroeg dan wat ik had gereserveerd en mocht gewoon al naar binnen want het was niet druk en er werd echt aaaaabsoluut niet gekeken naar 20 min, ze riepen wel om âals je al 15 min aan het winkelen bent vragen we je om naar de kassa te komenâ, maar daar leek niemand op te reageren en iedereen liep op zân dooie gemak die winkel door.
Voelde wel echt als een uitje, alsof ik naar de Efteling ging ofzo haha
Bij mij werd er gisteren ook helemaal niet gelet op hoe lang je er al rondliep. Nu vond ik zelf 20 min meer dan genoeg.
Mijn ânormaleâ Action bezoekjes zijn meestal ook rond de 10-15 minuten.
Heb bloempotten, schoonmaakspullen, enveloppen, lampen, knutselpapier en een sieradendoos gekocht.
Ik had volgens mij ook prima langer kunnen blijven, want er liepen zoveel mensen binnen dat echt niet duidelijk was wie tot welke tijd mocht blijven. Had alleen mijn zoontje mee vandaag. Ik dacht slim te zijn om hem in de wandelwagen mee nemen, maar het was echt een gekut met alle spullen omdat ik ook twee plastic kratten moest hebben. Zucht. Uiteindelijk in frustratie maar gewoon afgerekend wat ik op dat moment had kunnen verzamelen. Voor morgen een nieuwe afspraak gepland in de pauze van mn werk, zodat ik zonder kind nog even rustig kan neuzen. Voelt als een feestweek
Ik was vandaag 10 minuten eerder aanwezig dan mijn reservering en mocht ook gewoon al naar binnen. Ik liep met 1 andere klant in de winkel dus was ideaal. Ben denk ik in totaal 15 minuten binnen geweest en heb ook nog echt op mijn gemak rond gekeken.
Ik mocht eerder naar binnen.
Fijn bij afrekenen geen rij haha. Tijd was met die extra paar minuten genoeg, normaal zou ik wel langer erover doen. Wat een tijd spendeer je eigenlijk aan winkelen.
Ik had een lijstje dus dat vond ik wel schelen. En alsnog veel andere spullen gekocht.
Kind in kinderwagen was mee, die sliep gelukkig halverwege.
Jaaa, deze haal ik inderdaad ook altijd, ik denk wel favo snoep ooit!
Had nog zoân loos hoekje in huis en wist niet zo goed wat er ik er mee moest. Dinsdagavond bij de Action geweest om voor een tuinset te kijken voor een vriendin, deze was alleen niet op voorraad en toen had ik ineens 30 minuten voor mezelf in de Action, haha. Ik was ook 10 minuten voor mijn afspraak begon bij de winkel en mocht gelijk naar binnen.
Alles van de action trouwens, ook de kussens en decoratie.
Ik ga morgen ook samen met mijn schoonmoeder. Heb er echt zin in. Echt erg dat ik gewoon zo blij ben met een uitje van 20 minuten naar de Action Ik zorg dat ik wat vroeger ben, misschien mag ik ook eerder naar binnen dan de geplande afspraak
T ging zo snel dat winkelen! Had van te voren lijstje gemaakt en die netjes afgewerkt. Nog een globale ronde gemaakt en toen was het tijd. Wel alles wat ik nodig had
Welk schoonmaak spul van de action was nu zo top?
Washcat om schimmel uit badkamervoegen te krijgen.
Of bedoel je de allesreiniger?
De gele Dasty is zoooo fijn ook inderdaad!
Ik was heel blij toen Wibra een webshop opende, en heb direct 5 flessen besteld.
Ja die washcat bedoelde ik, en welke allesreiniger? Ik ga dalijk namelijk 20min shoppen