Action toppers (Deel 1)

Play doh blijft echt heel lang goed, beter dan die merkloze potjes in basiskleuren. M’n zoontje speelt al heel lang met dezelfde potjes, maar hij doet alles ook wel braaf in het potje na het spelen, anders blijft het inderdaad denk ik ook niet zacht

3 likes

Wij gebruiken deze klei, en hoe lang dit ook buiten het potje ligt deze blijft lekker zacht! Wel iets duurder, maar is wel meer klei dan in die kleine potjes zit

5 likes

Weet iemand of ze ook droogbloemen hebben?

Deze gebruik ik ook al 7 jaar als Gastouder. Top klei !

2 likes

Heeft iemand de verduisterende gordijnen in huis? Zo ja hoe bevalt het?

Thanks voor je reactie! Ga ik maandag toch maar even kijken of ik ze kan vinden

Ik heb de draadloze oordopjes van de Action van het merk iHip van 10 euro. Alleen mijn vriend heeft de verpakking weggegooid voordat ik ze in gebruik heb genomen. Nu druk ik soms op die oordopjes als ik ze in heb en soms gaat de muziek op pauze en de andere keer gaat die een liedje terug of naar het volgende liedje. Is er iemand die de beschrijving nog heeft of weet hoe ik moet drukken of swipen zodat ik weet hoe ze werken? Het gaat om deze:

Op YouTube kun je volgens mij ook vinden hoe ze werken!

2 likes

Ooh wat stom, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Bedankt!

Net even bij de Action geweest voor wat huishoudelijke dingen en bovenstaande meegenomen. Vriend die verveelt zich een beetje dus voor hem de art journal, verf en de krijt meegenomen. Voor mezelf de kraaltjes en pailletten.

Voor de katten dit ding en er word nu al ruzie om gemaakt. Dus goedgekeurd.

15 likes

Ik vergeet altijd hoe ze werken dus heb deze foto in m’n notities staan hahaha

2 likes

Slim! Ik heb de afbeelding ook meteen opgeslagen :relaxed:. Via YouTube had ik al een kleine uitleg gevonden maar deze was niet heel uitgebreid. Fijn dat ik deze nu heb. Thanks!

1 like

Ik wil mn leven beteren en vaker schoonmaken :joy: zijn er dingen bij de action die echt musthave zijn op schoonmaakgebied?

Washcat schimmelreiniger voor de badkamer echt absoluut, ik zweer hierbij. Allesreiniger in de roze fles. De wondersponsjes zijn ook fijn en meerderen zijn er lyrisch over, maar ze gaan (bij mij) wel heel snel kapot?? Knijp 1x in dat ding en hij breekt gelijk door midden. Maar goed, hij doet z’n werk wel goed :joy:

2 likes

wondersponsjes, kan ook anders heten, die witte dingen

1 like

Die schimmelreiniger werkt ook als een tierelier als je vlekken op een witte muur hebt!

De normale schuursponsjes (vijf in een pak, groen/geel) zijn ook heel fijn, en “korrelen” minder snel dan de goedkope van andere winkels.

1 like

Gekocht maar na een dag teruggebracht. Deed bij mij helemaal niets

Ik heb er wel goede ervaringen mee! Gebruik het ook voor m’n krullen maar kan er ook m’n kleding kreukvrij mee krijgen haha

2 likes

Echt ruk. Doet precies niks.

Gebruik hem ook nooit, pak liever het strijkijzer als iets glad moet worden. Het was alleen handig voor de hangende gordijnen, het wordt dan alsnog niet heel glad maar de ergste vouwen gingen er uit. Voor kleding niet handig.