Action toppers (Deel 1)

Die schimmelreiniger werkt ook als een tierelier als je vlekken op een witte muur hebt!

De normale schuursponsjes (vijf in een pak, groen/geel) zijn ook heel fijn, en “korrelen” minder snel dan de goedkope van andere winkels.

1 like

Gekocht maar na een dag teruggebracht. Deed bij mij helemaal niets

Ik heb er wel goede ervaringen mee! Gebruik het ook voor m’n krullen maar kan er ook m’n kleding kreukvrij mee krijgen haha

2 likes

Echt ruk. Doet precies niks.

Gebruik hem ook nooit, pak liever het strijkijzer als iets glad moet worden. Het was alleen handig voor de hangende gordijnen, het wordt dan alsnog niet heel glad maar de ergste vouwen gingen er uit. Voor kleding niet handig.

Helemaal fan! Gebruik hem al een jaar elke dag.

Deze week eindelijk een winkelafspraak kunnen maken.
Mijn lijstje was best lang, dus voelde mij best opgejaagd in de winkel (hoeveel uur bracht ik er
eerst dan wel niet door…).

Maar in het filiaal hier in het dorp is het heel relaxt! Ze roepen niets om, er wordt niet gekeken naar je uitlooptijd eigenlijk. Wel strak naar de binnenkomst, verder niet.

Onze pup (nog 2 weken wachten) heeft in ieder geval trainingspads, fijn kussen en wat speeltjes van de action!

3 likes

Hahahah dit vroeg ik mij ook af.

1 like

Ja van alles al geprobeerd haha. Miss andere batch ofzo? Geen idee

1 like

Ik vind hem ook fantastisch!!

1 like

afbeelding afbeelding
Zelf niet gekocht maar wou deze toppers toch even delen🤩
Bureaustoel was €59,95 en velvet bankje met houten pootjes €27,95. Helaas geen plek voor want vond ‘m echt fantastisch

14 likes

Morgen weer een shop afspraak bij Action. Zin in!

2 likes

Screenshot_20210424-083558

Ik wil even deze klei van Play-Doh tippen. Mijn dochter van 2,5 kleit graag en ik gebruikte daar meestal merkloze klei van Action voor. Die droogt echter snel uit, dus gebruiken we sinds een tijdje Play-Doh.
Deze kan je veel langer gebruiken, en in dit partypack zitten diverse leuke kleurtjes. Een mooi setje voor kindjes!

14 likes

Ik weet niet of andere ook passen, maar deze screenshot had ik een tijd terug genomen.

Screenshot_20190622-202742_Chrome

1 like

Ik kan nergens vinden of de Action a.s. dinsdag geopend is. Hebben jullie enig idee?

2 likes

Kun je proberen een shopafspraak te plannen? Dan zie je het denk ik wel.

Als ze open zijn wel op afspraak. Pas vanaf 28 april zijn er geen afspraken nodig.

Geldt voor Nederland.

3 likes

Ja! Ik wil nog even voor de sluiting wat spulletjes inslaan. Ik denk echt dat het vanaf woensdag Corona Central is in de Action. Mij niet gezien🤣

5 likes

Whooo! Vanochtend last-minute een afspraak gemaakt. Nu heb ik weer een voorraadje eeltsokken. Naiiss

1 like

Deze is echt lekker. Moet misschien voor verantwoord doorgaan, maar is vooral suiker. 16 gram per reep (van 50 gram). 220 kcal maar worth it voor een keertje. Had een doosje voor nood in mijn werktas.

16194433196191458434912186041778

1 like