Action toppers (Deel 1)

Ja! Zwarte en rode variant passen op de kluisjes.

Ik vond deze wijnglazen van Pasabahce vandaag bij de action. De witte wijnglazen waren op, dus die hoop ik komende week nog te kunnen halen.

5 likes

Wij hebben de witte wijn glazen hiervan, ik vind ze erg fijn! En ook wel mooi voor zo’n goedkoop glas.

1 like

Ik heb zowel wit als rood, niks mis mee! Mooie fijne glazen

1 like

Jaaa ik heb de rode en witte glazen hier ook van en die zijn top en super vaatwasbestendig! Aanraders

3 likes

Ik heb echt genoeg wijnglazen maar door jullie enthousiaste berichten wil ik deze nu ook?!?!?!

9 likes

Als ik zeg dat het maar €2,99 voor 4 glazen is, dan helpt dat zeker niet hè :joy:

1 like

Wel gewoon witte etiketten die je vroeger op je schoolboeken plakte? Die hangen bij de schrijfwaren.

3 likes

Tip van Flip.

De kledingstoomreiniger werkt ook heel goed om oud behang van de muren te krijgen :clap:t4:

5 likes

Heeft iemand ervaring met deze set?

1 like

Geen ervaring met specifiek deze, maar wel met goedkope staafmixers met plastic staaf van Blokker of Hema. Niet doen. Zodra je eenmaal de plastic staaf in een pan hete soep zet, vervormt het beschermkapje. En het mes van het bakje is niet dicht genoeg op de rand van het bakje, en daarom kun je niet echt goed hakselen (voor pesto of kruidenkorst, of zelfgemaakt paneermeel) En bij 1 was de draad heel kort. Kortom, goedkoop was duurkoop. Iets meer uitgeven en je hebt een rvs staaf. En die hadden de overige problemen ook veel minder.

7 likes

Niet met deze maar ik heb een setje van de Lidl en die voldoet echt wel! Daar is de staafmixer niet van plastic, is mss wel iets beter. En hij is krachtiger qua wattage :slight_smile:

2 likes

Hema heeft dat, kost 10 euro

3 likes

Ik heb deze en ik ben wel tevreden met de staafmixer maar met de hakmolen niet echt. De mesjes zijn niet scherp waardoor het niet goed hakt en het maakt echt heel veel geluid.

2 likes

Ik! Ik ben wel tevreden, voor dat geld doet ie het prima :slight_smile:

4 likes

@August @Katie @NeverLeNkemise @Baron @TanteBetje
Heel hard bedankt voor alle tips!! Misschien ga ik dan toch voor een stevigere hakmolen.

3 likes

Hebben jullie die koelingmatten voor katten/honden recentelijk nog gezien?

Ja, in 013!

2 likes

Over die koelmatten gesproken: is het een beetje stevig materiaal?

Wil het voor mijn konijn gebruiken, die is momenteel aan het puberen en dus alles aan het bijten.

1 like

Ik zou zo’n koelmat niet bij een konijn gebruiken, te gevaarlijk. Je hebt van die speciale cooling pads voor konijnen (alleen niet bij de Action). Daar zou ik voor kijken!

6 likes