Action toppers (Deel 1)

Ik heb er 2 van de action en die lekken niet! Leg ze altijd in de vriezer en dan onder m’n hoeslaken, zo lekker.

1 like

Heb deze gekocht vanmiddag, mooi, maar jammer dat er geen geur aan zit

5 likes

Koelmatten mogen niet in de vriezer. Misschien dat hij daarom is gaan lekken?

Maar wij gebruiken ze ook in de zomer voor ons zelf… heerlijk!

De Action is hier tegenwoordig om 8 uur open, had letterlijk gewoon private shopping.

Nieuwe fohn 10,95.
geen idee of het wat is! Is voornamelijk toch alleen voor mijn mini toupetje. en borduurwerkjes.

Make up organizers 0,95 cent per stuk. Ga het niet voor make-up gebruiken maar voor borduren.

Elastiekjes omdat mijn haar wat langer begint te worden en ik er graag als een kleuter met een mini staartje bij loop.

6 likes

Wat fijn! Dat zou ik hier ook wel willen. Ik was expres geweest tijdens Feyenoord-Ajax en dat was ook wel top. Bijna uitgestorven hahah.
Verder staan er altijd rijen buiten en waag ik me niet binnen

3 likes

haha ja ik zag al die mensen vullen enzo. dus ik loop naar binnen en vroeg gelijk of het wel klopte dat ze open waren. mevrouw moest gelijk lachen.

maar inderdaad het is zo druk in de winkels dat ik het nu liever op een rustig moment op zoek. Als ik dan toch al vroeg wakker ben!

3 likes

Weet iemand of het cijferslot van de action past op de kluisjes bij de basic-fit?

Die potjes zijn echt gezellig ja! En in de grotere maat passen ook stroopwafels en dat staat helemaal leuk :grimacing:

1 like

Ahh die potjes zijn zo leuk @Shadina! Ik heb ze ook gekocht. De kleinere maat was helaas uitverkocht, dus wil daar binnenkort voor terug. Je kunt ze ook fijn stapelen! Verder een laptopstand, toetsenbord, de fameuze eeltsokken en een set martiniglazen gekocht! Het glas van die laatste is eigenlijk iets te dik, maar goed, ik ben super lomp met afwassen, dus wel lekker hufterproof.

2 likes

Ik heb ze nu in 800ml gekocht, maar ik dacht dat er ook nog een kleinere hoort te zijn.

kan het niet nazoeken op de site, want die lijkt er even uit te zijn

Ja! Zwarte en rode variant passen op de kluisjes.

Ik vond deze wijnglazen van Pasabahce vandaag bij de action. De witte wijnglazen waren op, dus die hoop ik komende week nog te kunnen halen.

5 likes

Wij hebben de witte wijn glazen hiervan, ik vind ze erg fijn! En ook wel mooi voor zo’n goedkoop glas.

1 like

Ik heb zowel wit als rood, niks mis mee! Mooie fijne glazen

1 like

Jaaa ik heb de rode en witte glazen hier ook van en die zijn top en super vaatwasbestendig! Aanraders

3 likes

Ik heb echt genoeg wijnglazen maar door jullie enthousiaste berichten wil ik deze nu ook?!?!?!

9 likes

Als ik zeg dat het maar €2,99 voor 4 glazen is, dan helpt dat zeker niet hè :joy:

1 like

Wel gewoon witte etiketten die je vroeger op je schoolboeken plakte? Die hangen bij de schrijfwaren.

3 likes

Tip van Flip.

De kledingstoomreiniger werkt ook heel goed om oud behang van de muren te krijgen :clap:t4:

5 likes

Heeft iemand ervaring met deze set?

1 like