Action toppers (Deel 1)

Een week of 3 geleden (omgeving Utrecht).

Hier heb ik ze voor de katten neergelegd, maar die gaan er zelf niet echt op liggen. Maar mijn katten bijten en krabben er niet aan, dus dat kan wel.

2 likes

Deze is heel fijn voor konijnen:

Kost €10 en is bij veel dierenwinkels te koop

4 likes

Redder in nood dit ding; zowel voor mijn konijn als voor mezelf.

1 like

Ik heb 'm via marktplaats gekocht! Diegene heeft 'm alleen nooit gebruikt en de doos weggegooid, maar hoe werkt dat precies met de mat activeren? Even onder de douche houden ofzo?

1 like

Koelkast!

Ja?

Het is deze: Koelmat voor honden | Action.com

Er staat activeer in water, maar zie het niet voor me aangezien dat ding best groot is.

2 likes

Deze heeft een verkoelende gel die activeert als je er op ligt. Als je 'm vantevoren in de koelkast legt is ie idd nog koeler. Activeren in water is denk ik een foutje? Als je inzoomt op het plaatje staan er ook instructies op.

Ik gebruik deze zelf in de zomer met slapen haha, heerlijk verkoelend

1 like

Hmm vreemd, lijkt mij ook niet logisch. Ik heb m standaard in de koelkast liggen! Werkt goed. Niet in de vriezer doen trouwens, dan kan ie stuk gaan en dat spul erin wil je niet dat je hond binnenkrijgt

2 likes

Ik denk dat ze twee soorten door elkaar hebben gehaald, je hebt ook dunne in een soort koker. Die moet je in het water doen, maar deze volgens mij ook niet

1 like

Wow, ik wist helemaal niet dat ze in de koelkast moesten. Mind = blown :exploding_head: Ik ga er altijd op staan haha. Maar hier worden ze nauwelijks gebruikt.

1 like

Dankjewel voor de tip (en @Airy-fairy, jij ook!)! De dierenwinkel hier heeft alleen stoffen varianten hiervan, en die vond ik dus tricky. Ik zal eens online kijken.

Om toch nog een beetje on-topic te blijven: groot fan van de Washcat anti-schimmelspray. Die heb ik gekocht omdat jullie die aanraadde, maar hij werkt dus ook perfect voor vlekken op witte muren.

1 like

Dit spul ruikt heeeeeerlijk! Geen wc verfrisser lucht, lekker zoet en alle muffe en vieze geurtjes verdwijnen

5 likes

Misschien maar even vooraf bellen naar locaties? Missh kunnen zij je meer vertellen over de voorraden etc

1 like

Oh ik heb hem vanmorgen gekocht en er stonden er nog 4. Helaas een beetje uit de richting voor jou (omgeving Eindhoven)

2 likes

Als @Cadeaupapier m niet meer kan vinden, app mij dan ff. Dan fiets ik nog wel ff

3 likes

Heeft de action tuinkleden/buitenkleden op dit moment? Kon ze hier niet vinden maar tuin sectie was sws leeg

Afgelopen week wel, van die ronde beetje riet/vlas achtige

3 likes

Niet action maar bij de kruidvat hadden ze er afgelopen week ook, 2 maten (balkon en tuin) en 3 of 4 patronen

Ik ga net naar de website van action, is er opeens een webshop?? Volgens mij nu alleen voor vastgestelde ‘ wekelijkse online deals’, maar ik hoop dat dit het begin is naar een complete webshop :scream:

10 likes

Hahahaha hebben jullie deze al gezien? Zo lelijk en fout dat ik hem wil hebben.

15 likes