Geen ervaring met specifiek deze, maar wel met goedkope staafmixers met plastic staaf van Blokker of Hema. Niet doen. Zodra je eenmaal de plastic staaf in een pan hete soep zet, vervormt het beschermkapje. En het mes van het bakje is niet dicht genoeg op de rand van het bakje, en daarom kun je niet echt goed hakselen (voor pesto of kruidenkorst, of zelfgemaakt paneermeel) En bij 1 was de draad heel kort. Kortom, goedkoop was duurkoop. Iets meer uitgeven en je hebt een rvs staaf. En die hadden de overige problemen ook veel minder.
Niet met deze maar ik heb een setje van de Lidl en die voldoet echt wel! Daar is de staafmixer niet van plastic, is mss wel iets beter. En hij is krachtiger qua wattage
Hema heeft dat, kost 10 euro
Ik heb deze en ik ben wel tevreden met de staafmixer maar met de hakmolen niet echt. De mesjes zijn niet scherp waardoor het niet goed hakt en het maakt echt heel veel geluid.
Ik! Ik ben wel tevreden, voor dat geld doet ie het prima
@August @Katie @NeverLeNkemise @Baron @TanteBetje
Heel hard bedankt voor alle tips!! Misschien ga ik dan toch voor een stevigere hakmolen.
Hebben jullie die koelingmatten voor katten/honden recentelijk nog gezien?
Ja, in 013!
Over die koelmatten gesproken: is het een beetje stevig materiaal?
Wil het voor mijn konijn gebruiken, die is momenteel aan het puberen en dus alles aan het bijten.
Ik zou zo’n koelmat niet bij een konijn gebruiken, te gevaarlijk. Je hebt van die speciale cooling pads voor konijnen (alleen niet bij de Action). Daar zou ik voor kijken!
Een week of 3 geleden (omgeving Utrecht).
Hier heb ik ze voor de katten neergelegd, maar die gaan er zelf niet echt op liggen. Maar mijn katten bijten en krabben er niet aan, dus dat kan wel.
Redder in nood dit ding; zowel voor mijn konijn als voor mezelf.
Ik heb 'm via marktplaats gekocht! Diegene heeft 'm alleen nooit gebruikt en de doos weggegooid, maar hoe werkt dat precies met de mat activeren? Even onder de douche houden ofzo?
Koelkast!
Ja?
Het is deze: Koelmat voor honden | Action.com
Er staat activeer in water, maar zie het niet voor me aangezien dat ding best groot is.
Deze heeft een verkoelende gel die activeert als je er op ligt. Als je 'm vantevoren in de koelkast legt is ie idd nog koeler. Activeren in water is denk ik een foutje? Als je inzoomt op het plaatje staan er ook instructies op.
Ik gebruik deze zelf in de zomer met slapen haha, heerlijk verkoelend
Hmm vreemd, lijkt mij ook niet logisch. Ik heb m standaard in de koelkast liggen! Werkt goed. Niet in de vriezer doen trouwens, dan kan ie stuk gaan en dat spul erin wil je niet dat je hond binnenkrijgt
Ik denk dat ze twee soorten door elkaar hebben gehaald, je hebt ook dunne in een soort koker. Die moet je in het water doen, maar deze volgens mij ook niet
Wow, ik wist helemaal niet dat ze in de koelkast moesten. Mind = blown Ik ga er altijd op staan haha. Maar hier worden ze nauwelijks gebruikt.