Jawel! Maar ligt dit paar ook maar ongebruikt in de kast. Vind de Apple oortjes wel het fijnst.
Goeie spiegel
Dat is een grote vaas voor dat geld
Pluimen?
Edit: Als je het googelt krijg je ook nog het woord pampas erbij in de resultaten, pampas pluimen dus
Wat een topding!!!
ooo heb jij hem al in elkaar??
Nee ik heb hem niet eens in huis maar op basis van jouw foto icm prijs; Wat een top ding!
Ik ga hem ook kopen denk ik😄
oo super chill!! Mijn vriend wilt hem perse in elkaar zetten, dus ik zit al een paar dagen te wachten. Heb echt zin om mijn plastic bakken van ikea er in te zetten.
Ja ik wilde net vragen of het een stevig ding is!
Heb ook weleens bij de action kastjes en tafeltjes gekocht die dat totaal niet waren
Maar zal vast wel bij een opbergkast (tuurlijk verwacht ik er geen super kwaliteit van)
Heeft Action die elektrische poets borstels voor voegen etc vast in het assortiment?
Voor al je borduurgaren?
Hahaha nee die staan in m’n ikea kast in m’n hok.
Weet je dat zeker? Ik heb er namelijk één nodig en zie ze nooit liggen als ik bij de Action ben.
Weet iemand of ze nu bij de Action van die speelgoedjes hebben die alle kids nu hebben, met van die rubberen bolletjes die je moet indrukken? Sorry ben even helemaal de naam kwijt
Ja zag er gister heel veel liggen (bij ons op z’n kop stelling)
Pop it’s. Volgens mij hebben ze die wel.
Kruidvat en etos btw ook.
@Lichtknopje en @Lovepink Ik ben meteen naar de Action gefietst! Leuk voor in de auto met mijn zoontje zo. Goed om te weten dat de Kruidvat ze ook heeft. Bedankt!
Ik zag ze zelfs in de supermarkt. Houd je kind inderdaad goed bezig