Action toppers (Deel 1)

Laatst was ik in de Action en zag ik een vriendschap ontstaan tussen 2 actionlovers. Het was zo aandoenlijk. Allebei blij dat ze weer konden shoppen. Ze vertelden beiden in welk schap je toch echt áltijd even moest kijken (de babyspullen!), ze stelden vast dat ze nu ook elkaar in de action hadden ontmoet en de climax was dat de een de ander vroeg ‘zou je het leuk vinden als ik je oo facebook toevoeg?’. :heart_eyes:
Ik hoop dat ze nu besties zijn!

153 likes

Weet iemand of Action een 8-pin naar AUX heeft? Mijn reguliere oortjes zijn kapot, dus heb alleen die Apple oortjes met deze aansluiting, die passen niet in mijn laptop.

voorbeeld

Anders bestel ik ‘m bij bol, maar vind ik beetje zonde van de verzendkosten 🥲

2 likes

Als je bij Bol besteld, kun je er een tegoedbon van het resterende bedrag bij nemen, en dat later uitgeven?

18 likes

@TanteBetje inderdaad een lifehack! Nooit aan gedacht, wat slim! Je besteld later toch wel weer een keer iets

1 like

Heb je deze al gescoord? Heb hem hier maar de kleine is geen fan, je mag hem zo hebben voor de verzendkosten

Is een nieuw paar oortjes niet goedkoper?

Jawel! Maar ligt dit paar ook maar ongebruikt in de kast. Vind de Apple oortjes wel het fijnst.

1 like

Goeie spiegel :sunglasses::v:

1 like

Dat is een grote vaas voor dat geld

1 like

Pluimen?

Edit: Als je het googelt krijg je ook nog het woord pampas erbij in de resultaten, pampas pluimen dus :grin:

1 like

Ik heb deze stellingkast net op de fiets mee gesleurd. In de week actie voor 18,95. :+1:
Exclusief kat

20 likes

Wat een topding!!!

1 like

ooo heb jij hem al in elkaar??

1 like

Nee ik heb hem niet eens in huis maar op basis van jouw foto icm prijs; Wat een top ding!

Ik ga hem ook kopen denk ik😄

1 like

oo super chill!! Mijn vriend wilt hem perse in elkaar zetten, dus ik zit al een paar dagen te wachten. Heb echt zin om mijn plastic bakken van ikea er in te zetten.

2 likes

Ja ik wilde net vragen of het een stevig ding is!
Heb ook weleens bij de action kastjes en tafeltjes gekocht die dat totaal niet waren
Maar zal vast wel bij een opbergkast (tuurlijk verwacht ik er geen super kwaliteit van)

1 like

Vriend heeft hem in elkaar gezet en is stevig! Hij wankelt niet :smiley:
Komt niet hier te staan.

20 likes

Heeft Action die elektrische poets borstels voor voegen etc vast in het assortiment?

Voor al je borduurgaren? :joy:

1 like

Hahaha nee :joy: die staan in m’n ikea kast in m’n hok.