Weet je dat zeker? Ik heb er namelijk één nodig en zie ze nooit liggen als ik bij de Action ben.
Weet iemand of ze nu bij de Action van die speelgoedjes hebben die alle kids nu hebben, met van die rubberen bolletjes die je moet indrukken? Sorry ben even helemaal de naam kwijt
Ja zag er gister heel veel liggen (bij ons op z’n kop stelling)
Pop it’s. Volgens mij hebben ze die wel.
Kruidvat en etos btw ook.
@Lichtknopje en @Lovepink Ik ben meteen naar de Action gefietst! Leuk voor in de auto met mijn zoontje zo. Goed om te weten dat de Kruidvat ze ook heeft. Bedankt!
Ik zag ze zelfs in de supermarkt. Houd je kind inderdaad goed bezig
Hij zit sowieso altijd al aan alles te friemelen, dus ben benieuwd hoe fantastisch hij dit gaat vinden. Helaas is hij wel helemaal 1 kleur, maar ja, boeit hem vast niet.
Ahh ik hoop dat je er beter tegen kan dan ik. Helemaal gek wordt ik van het geluid pop.pop.pop.pop
De goede maat, bedankt aan de forummer die dit tipte na een flop met mini Smarties . En in een kartonnen verpakking dus lekker geen plastic afval!
Bij mijn actions vind ik ze nu ineens niet meer
Even een hele late reactie, maar hoe bevalt de Bo Bin jou? Ik sta op het punt om hem te kopen, maar ik twijfel of de bakken niet te klein zijn. Ik zou dan de kleine willen gebruiken voor restafval en de grote voor plastic/blik/drinkpakken. Zou jij hem aanraden?
Ik ben er nog steeds heel blij mee, we hebben m nu 2,5 jaar. Ik gebruik hem wel iets anders: de grote bak voor restafval en de kleine voor gft (voor in de compostbak). Wij scheiden hier geen plastic, maar ik denk eigenlijk dat 80% van mijn grote bak alsnog gevuld is met plastic/blik/drinkpakken. Ik denk dus dat het wel moet lukken met jouw idee. (Wij zijn met zijn 2en thuis).
Ik moet wel vrij vaak de (grote) zak vervangen (we doen 2 a 3 dagen met een zak denk ik??), maar eigenlijk vind ik dat achteraf wel fijn. Ik hou echt niet van een stinkende vuilnisbak en op deze manier ligt afval nooit echt lang in m’n huis.
Nog wat extra info:
- de onderkant van de vuilnisbak (onder de bakken) heeft een heeeeel irritante structuur (ik kan het niet eens uitleggen, het lijkt bijna op een voerpuzzel voor mn katten haha). Ik leg hier een grote vuilniszak of krant over zodat er niet allemaal broodkruimels enzo tussen komen en ik het heel moeilijk schoon krijg.
- de getipte zakken hebben ze inmiddels niet meer bij de Action
Maar ik gebruik nu gewoon zakken van AH, werkt ook
Ik zag dat deze week beddengoed in de aanbieding is bij de action. Heeft iemand ervaring hiermee? Is het wat of echt 10* niks?
Ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg onlangs nog naar tips naar beddengoed aangezien hetgene van de action dat ze altijd kocht, snel gaat pillen. Dus denk niet dat het een aanrader is!
Ik heb 100% katoenen lakens van de action en die zijn prima!
Het pillen gebeurt denk ik vooral bij die jersey lakens
Jersey stof pilt idd. Heb ik ook een dekbedovertrek van, wel duurder merk, en die heeft ook pillen. Ik kijk morgen wel even hoe de stof verder is. Als de print er zo vies opgedrukt is laat ik het sowieso liggen. Ook bedankt @Mimosa had die opmerking helemaal gemist en alleen hier in dit topic gezocht op beddengoed
Dat was ik ja! Haha heb inderdaad wat Jersey hoeslakens die na een paar keer wassen gaan pillen. Of de anderen dat doen weet ik niet maar de overtrekken van de action zijn ook wel fijn.
Ik heb zo’n hoeslaken en ik vind het drie keer niets. Past totaal niet om mijn matras (heb de goede maat).
Ik zag het laatst op de website staan en een paar keer gekeken of ze deze al hadden maar gisteren ook eindelijk kunnen kopen! Hoe kan ik ze het beste wassen?
Mijn ervaring is dat de dekbedden zelf wat dun zijn. Je betaalt bijna niets en daar is de kwaliteit ook wel naar. Je doet er geen jaren mee zeg maar.