Action toppers (Deel 1)

Bij mij breken de sponsjes niet af en ik schrob best hard!

Omg liefde voor dit topic!
Gister meteen langsgeweest en ik heb de schimmel reiniger en de bakken om je koelkast mee te organizen gekocht. Ook nog een leuk gevlochten rond kleed voor op het balkon meegenomen.

Ik heb ze ook gekocht. 2 kleine en 1 grote, ik heb zelf al 2 grote spiegellijsten van een duurder merk, en ik vind ze hiernaast niet heel goedkoop ogen!

1 like

Dinsdag kan ik naar de action en ben helemal enthousiast geworden om die sponsjes te gaan halen en m’n badkamer te gaan schoonmaken :joy: Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen

1 like

Wat is dat?:see_no_evil:

Ik heb nu ook van die organiseerbakken net als Serenade Verspon in haar SMEGGG koelkast en ik moet zeggen. Ik ben er heel erg blij mee! Wij drinken alleen niet uit blikjes drinken dus die heb ik lekker laten liggen.

Love deze bordjes

13 likes

Een heel leuk spel dat je met een grote groep vrienden/ personen buiten kunt doen. Je ziet het tegenwoordig heel vaak in parken.

De bedoeling is dat je blokjes van de tegenpartij omgooit. Klinkt beetje lame, maar het is echt heel leuk!

2 likes

Weet iemand of ze bij de action een buitenkleed verkopen? Zo’n plastic tapijt idee. Thanks!

Zaterdag ook de kubb variant van action gekocht en heel het weekend gespeeld! Is gewoon massief hout dus prima. Had het ook gezien bij blokker en nog ergens maar daar kost het 20 euro. Vond ik te duur voor wat houtjes. Maar echt een heel leuk buitenspel!

Volgens mij sowieso een picknickkleed met een plastic onderkant zegmaar.

1 like

Ja mijn buren hebben zo’n kleed. Een soort van zwart wit tapijtachtige kleed, watervast want het ligt altijd buiten. Maar ze hebben het maanden geleden gekocht hoor.

1 like

Ja! Ik heb geel/witte

1 like

Iemand hier ervaring mee? Kon op Google geen reviews vinden. Kost geen drol maar iets kopen dat niet werkt is altijd zonde.

De rechtse dus.

Je bedoelt de hair removal? Mijn collega onthaart zich daar helemaal mee. Hij vindt het super fijn spul en verkiest deze 100x boven veet.

2 likes

Ja die bedoel ik. Oh wat goed om te horen! Dan ga ik het toch maar eens proberen binnenkort :smirk: Dankjewel!

Ja bij veet krijgt hij soms gewoon brandplekken. Laatst hadden ze deze niet en hij is elke dag terug geweest om te vragen en opeens hadden ze hem weer. Hij was helemaal blij!

1 like

Oh wauw haha. Ik ben overtuigd :grimacing:

1 like

Dan hoop ik dat het voor jou ook goed werkt haha!

1 like

Dankjewel voor de waarschuwing! Wat raar dat mensen dat met Veet dus hebben en dat het nog verkocht wordt…