Oooh ja ik heb daar ook wel een producten van gebruikt. Lekker die LE ga ik ook maar eens ruiken dan
Ik heb gisteren die pot aloe vera gel gekocht. Heb hem even snel met het origineel van Nature Republic vergeleken en op de geur na is hij hetzelfde (en dat er maar 92% aloe in zit). Vind de geur van die van de Action wel een beetje vreemd.
Ga hem morgen eens als haarmasker gebruiken
Ik wil deze ook halen. Is deze een beetje makkelijk te bevestigen?
Kostte mij tien minuutjes⦠alles wat je nodig hebt zit erbij.
Mijn naam is Sarah heb ik al meerdere keren bij kringlopen gezien. Dus als je hem zoekt: misschien daar eens kijken.
Ik heb Nooit meer van Colleen Hoover gevonden. Was verder niets mis mee.
Is hij stevig en stabiel genoeg voor een zware boekentas?
Ik heb een tas met laptop er al ingehad. Maar dat was net aan hoor.
Was er al bang voor. Dit was te mooi om waar te zijn
Ik heb een halfuurtje action shoppen ingepland tijdens werktijd
Foto van de fles?
Thanks!!
Ik had rode nagellak in mn witte broek zitten.
Na van alles geprobeerd te hebben heb ik die grijze schimmelreiniger erop gespoten en mn nagellak is uit mn broek en mn broek is nog gewoon heel.
Gebruik hem al een tijdje voor de badkamer maar nu dat dit werkte kwam ik op nog een ander ideeā¦
Een wit shirt wat ik weg wilde gooien vanwege gele oksels en niet meer schoon te krijgen was. Schimmelspul erop en weg gele vlekken.
Verklaar me voor gek, maar het heeft gewerkt
Mijn vriend klaagde gisteren over gele oksels, dus ga morgen ff dat spul halen!
Niet teveel erop spuiten, gezien sommige reacties in dit topic dat het bijtend kan zijn. Ik wilde het shirt anders weggooien dus wilde het risico wel nemen.
Heb het erop gespoten en even laten intrekken. Toen zag ik al verschil, maar dat spul op mn oksels leek me misschien geen goed idee. Dus daarna gewoon gewassen en toen kwamen er prachtig witte oksels uit haha
Ze hebben wel wat slingers met vlaggetjes enzo, op de speelgoedafdeling. Meer kinderlijk dan voor volwassenen geloof ik
In die schimmelreiniger zit chloor/bleek, dus vandaar dat het vlekken uit witte kleding haalt! Zou het niet op een andere kleur gebruiken.
Jaaa heel veel bij ons. Lelijk en kinderachtig haha weet niet of dat is wat je zoekt?
Ik heb die wondersponsjes gekocht, maar ik snap de hype niet helemaal. Ze gaan best wel snel kapot (happen eruit) of poets ik te agressief o.i.d.?
Mijn Action verkocht trouwens een goedkope variant van Kubb (8 euro) - echt een aanrader!
Dat met die sponsjes heb ik ook? Echt het brokkelt enorm af haha⦠Maakte wel goed schoon verder