Vind het echt mega leuk dat je door mijn post (denk ik) de lijst met koffie hebt gehaald
Klopt! Heb ik haha. Ben er blij mee.
Ik heb ook de lijst gehaald, vind hem heel leuk! Nu nog een mooi plekje vinden.
Ik heb een paar maanden geleden lookalike HK living mokjes gekocht bij de Action. Iemand enig idee of ze inmiddels meer hebben van dat soort servies? ik ben zo blij met die mokjes en ze waren toen echt heel goedkoop!
Ze hadden ook kommetjes, maar die waren ook snel op. Vorige week heb ik niet meer zulk servies gezien! Al hebben ze wel op meerdere plekken voortaan die stijl (Wibra, Kwantum, Xenos), ook voor prima prijzen
Ah dankjewel! Dan ga ik eens kijken bij die andere winkels
Hoi Harry, ik heb nog een kopje van toe. Beige en bruun. Mag je overnemen:)
Hahaha
Ik vind die van kwantum het mooist. Het heet Lungo.
Blauw: goor, kunstmatige smaak. Beetje als de paarse nerds maar icm citroen werkt het echt niet 3/10
Geel: lekker, zurig en gewoon zoals verwacht 8/10
Er is nog een smaak met kers en iets anders.
Een tray met 15 330ml coca cola blikjes voor nog geen € 6,79!!!
gogogo!!!
3,99 en ZOVEEL beter dan de gare Hema bamboe dingen van 20 euro die oprollen afzakken knellen etc
En ze vallen groot. Met 42/44 kun je nog wel een M halen.
Is dit zo’n glad stofje? Dat vind ik zo snel zweten
Vandaag een redelijk warme maxijurk overheen gedaan (gevoerde stof) en 2x20 min gefietst, naar een mega drukke braderie gegaan in een dorp in de brandende zon op het heetst van de dag en daar nog een warm broodje gegeten en heb niet extra gezweet! Alleen op m’n voorhoofd.
Was verder geen leuke dag + geschikte activiteit voor 30+ graden maarja
Ja het is nylon, ik zocht het even op omdat ik ook liever katoen heb. Die heb ik nu (van Zeeman, heel prima) maar ik ben toch op zoek naar iets wat iets dunner is dus daarom zocht ik deze op. Ik ga ondanks de stof toch even kijken in de Action na de review van @Yzile
Dit is die van de Action: App Action
Heb je die van Zeeman met dat kanten randje? Want die heb ik ook en vind ik alsnog best wel warm, krijg er soms echt een zweetreet in Ga van de week deze ook ff proberen, voor dat geld is het wel het proberen waard
Nee ik heb deze! Website Zeeman
Maar dan in het zwart, die zie ik nu niet meer op de website staan. Jij hebt deze denk ik Klik maar beide zijn ze van 95% katoen dus ik denk niet dat de mijne dan beter dan de jouwe is. Ik heb er zelf geen zweetreet in! Met fietsen ongetwijfeld wel maar dat heb ik in alles, dus dat ligt niet aan dit broekje.