Dank je wel!
Was gister weer eens bij de action en eindelijk hadden ze weer eeltsokken (schap was al maanden leeg), wel nieuwe verpakking. Vind het openknippen chiller maar het dichtplakken weer minder. Heb ze nu aan! Zin in zachte voetjessss.
Iemand ervaring met de ruitenwissers van de Action? Is het wat?
Ja ik vond die gewoon prima maar heb er verder echt geen verstand van
Same here
Zijn goed.
Ja hoor, mijn man heeft er wel verstand van en die vindt ze goed!
Ik ging voor de lijsten maar love de prints die er toevallig in blijken te zitten! (Setje van 3, de derde is een quote en die zat voorop), was €3 ofzo!
Jaa! Ik heb die ook gekocht, omdat het mij deed denken aan de Monoï lijn van Yves Rocher. Had die ook altijd in mijn tienerjaren
Oh jaaa, die geur komt gelijk weer in me op. Morgen naar de Action!
Hier hebben ze die douchegel niet. De lijst met koffie heb ik wel! Zo leuk!
Vind het echt mega leuk dat je door mijn post (denk ik) de lijst met koffie hebt gehaald
Klopt! Heb ik haha. Ben er blij mee.
Ik heb ook de lijst gehaald, vind hem heel leuk! Nu nog een mooi plekje vinden.
Ik heb een paar maanden geleden lookalike HK living mokjes gekocht bij de Action. Iemand enig idee of ze inmiddels meer hebben van dat soort servies? ik ben zo blij met die mokjes en ze waren toen echt heel goedkoop!
Ze hadden ook kommetjes, maar die waren ook snel op. Vorige week heb ik niet meer zulk servies gezien! Al hebben ze wel op meerdere plekken voortaan die stijl (Wibra, Kwantum, Xenos), ook voor prima prijzen
Ah dankjewel! Dan ga ik eens kijken bij die andere winkels
Hoi Harry, ik heb nog een kopje van toe. Beige en bruun. Mag je overnemen:)
Hahaha