Oehhh, ik was al een tijdje op zoek naar een broeikasversie
Modelbouw én een kas perfecte combinatie
Is dit nou groot genoeg om echte plantjes in te zetten? Kan het moeilijk beoordelen zo.
Die huisjes zijn hier nu al uitverkocht
Nee joh, dat zijn van die bouwpakketjes die uiteindelijk iets van 15 of 20 cm groot zijn ofzo
Oh wat schattig
Is een bouwpakketje inderdaad wat @MACdonalds zegt
@Orchid Zijn ze al wel geleverd? Ik las ergens dat dat niet overal het geval is.
Ben 3 actions afgereden maar kon niks vinden.
Jammer leek me leuk die huisjes
Oh ja goeie, dat zou ook nog kunnen… ik had ook geen zin om er naar te vragen. Ben gisteren nog een keertje langsgelopen in de hoop dat het was bijgevuld. Het vak was gevuld met andere zooi en het schapkaartje van de huisjes stond verticaal, maar geen idee wat dat betekent in action-codetaal.
Dat betekent dat het een nieuw product is en dat ze het nog moeten vullen. Of dat betekende het iig toen ik er werkte.
Ohh bedankt! Dat betekent dan misschien wel dat het nog gaat komen dus?
Ja de kans is groot dat het dan nog ergens op een kar met nieuwe producten staat. Er zijn elke week best veel nieuwe producten dus soms duurt het eventjes voor alles is ingedeeld en gevuld.
Dan ga ik het morgen weer proberen!
Daarjuist gaan kijken en hier hadden ze de huisjes!!!
Ik heb het eetcafe en de serre gekocht, ze hadden ook nog een verjaardagsfeestje maar die vond ik niet zo interessant.
Ik ben vol goede moed nog een keer gegaan, maar ze hebben het blijkbaar nooit binnen gekregen en gaat waarschijnlijk ook niet komen hier
oh nee
Ik vind dat toch altijd raar e, het staat in de folder, maar alleen voor bepaalde winkels?
Ik heb net per toeval toch een miniatuur huisje kunnen kopen bij mijn dichtstbijzijnde action. Waren blijkbaar weer aangevuld maar wel nu 9.95 betaald.
Was er voor iets anders haha
Mooie keuken
Weet iemand (voor ik in de auto stap want mijn dorp heeft geen Action) of ze die fijne footies nog verkopen? Sneakersokken met op de hiel een soort streepjes van gel zodat ze niet afzakken.
Yes hebben ze! Niet lang geleden nog gekocht