Action toppers (Deel 1)

Hmm zal eens goed zoeken morgen! Ik denk dat ik door de knutselspullen altijd zo word afgeleid dat ik de rest niet meer opmerk
Dankjewel!!

2 likes

Bij ons tussen de strings en onderbroeken (voor dames) in. Het hing niet heel duidelijk zichtbaar dus goed kijken. Er zijn ook strings van zag ik.

3 likes

Hebben ze deze ook in beige tinten?

3 likes

Ja! Ik ben er ook echt zo enthousiast over haha. Die van de Hema vind ik zo duur dat ik er niet zoveel had, maar draag ze het liefst elke dag. Met deze prijs kan ik er meer kopen en ze vaker dragen! Ook fijn dat ze na t wassen super snel droog zijn trouwens.

7 likes

Ik ben ook echt fan van deze broekjes! Die van Hema vind ik inderdaad erg duur. Ik heb best dikke billen met maat 46/48 maar XL is eigenlijk iets te groot, zou de volgende keer L pakken

4 likes

Ja!

2 likes

Er hing alleen nog maat S maar heb M nodig :sleepy:

3 likes

Hebben jullie ook sportkleding van de action? Ik heb wel eens met die doosjes die ze hebben in m’n handen gestaan, maar ik twijfel of ze misschien na twee keer wassen al niet meer goed zitten. Of dat de broeken doorschijnen ofzo. Iemand ervaring?

2 likes

Ik heb het shirt met lange mouwen (pully) en ben daar heel tevreden over. Blijft mooi! En heb ook de korte broek met extra binnenpijpjes ook een toppertje. Vallen goed op maat!

6 likes

Zwanus

5 likes

Ik heb deze laatst gekocht om te testen. Maar merk dat er vet veel pluisjes opkomen na een aantal keer wassen. Voor nu prima, maar zou hem niet weer kopen.

4 likes

Dank je wel! Dan sla ik die over :+1:

4 likes

Ik heb de vorige (of een andere) versie van deze broek; Redmax sportlegging | Action.com

Wel dit merk maar een andere print bij de knieeen. Ik vind deze wel heel lekker zitten! En prima voor erbij

2 likes

Ik heb de shorts van Redmax en is echt van heel goede kwaliteit. Wordt meerdere keren per week gewassen en is nog helemaal mooi. Laatste keer dat ik in de action was, waren ze helaas op.

6 likes

Weet iemand of de action ook corrigerend ondergoed heeft? Zo ja, weet iemand dan ook of het wat is?

2 likes

Kijk even 15 berichten ofzo hierboven

3 likes

Die heb ik gelezen en adhv die berichten stel ik deze vraag. Ik lees alleen maar over die broekjes maar niet dat ze corrigerend zouden (moeten) zijn. Ik heb nog nooit corrigerend ondergoed gedragen en nog nooit zo’n broekje gekocht dus als die wel corrigerend zijn dan weet ik dat niet, vandaar mijn vraag. En buiten die broekjes hebben ze misschien ook nog ander corrigerend ondergoed die forummers hebben gebruikt wat bijvoorbeeld goedkoper en fijn zit dan andere winkels

5 likes

Heeft iemand onlangs nog producten van le petit marseillais gezien?

1 like

Nee al tijden niet, heb nu maar ingeslagen in Frankrijk.

3 likes

Echt een goede tip. Thx!

1 like