Action toppers (Deel 1)

Ik heb de vorige (of een andere) versie van deze broek; Redmax sportlegging | Action.com

Wel dit merk maar een andere print bij de knieeen. Ik vind deze wel heel lekker zitten! En prima voor erbij

2 likes

Ik heb de shorts van Redmax en is echt van heel goede kwaliteit. Wordt meerdere keren per week gewassen en is nog helemaal mooi. Laatste keer dat ik in de action was, waren ze helaas op.

6 likes

Weet iemand of de action ook corrigerend ondergoed heeft? Zo ja, weet iemand dan ook of het wat is?

2 likes

Kijk even 15 berichten ofzo hierboven

3 likes

Die heb ik gelezen en adhv die berichten stel ik deze vraag. Ik lees alleen maar over die broekjes maar niet dat ze corrigerend zouden (moeten) zijn. Ik heb nog nooit corrigerend ondergoed gedragen en nog nooit zo’n broekje gekocht dus als die wel corrigerend zijn dan weet ik dat niet, vandaar mijn vraag. En buiten die broekjes hebben ze misschien ook nog ander corrigerend ondergoed die forummers hebben gebruikt wat bijvoorbeeld goedkoper en fijn zit dan andere winkels

5 likes

Nee al tijden niet, heb nu maar ingeslagen in Frankrijk.

3 likes

Echt een goede tip. Thx!

1 like

Ik verdenk mijn kleine dorp van meer FF’ers. Niet te krijgen :joy:

6 likes

Hier hetzelfde :smiling_face_with_tear: :laughing:

1 like

Iemand een jaar agenda/planner gezien waar je op 2 bladzijdes de hele week kan zien? Ik heb altijd de Hema maar daar zijn ze niet. Dacht dat action dit vast ook zal hebben dus ik heb hoop

3 likes

Ik weet niet of Action ze heeft maar ik kocht ze altijd bij de Boekenvoordeel.

3 likes

Action had einde van het jaar wel dit soort, volgens mij nu alleen schoolagenda’s

5 likes

Ik heb een hele fijne van the hobbitshop, maar ja dat is dus niet van de action

4 likes

Die bij de Hema komen meestal in september pas. Bij de action nu ook alleen schoolagenda’s.

3 likes

Pff vandaag weer niet zelfs na t aanvullen. Of misschien niet aangevuld

7 likes

Ik zag ook geen weekplanners liggen. Heb je al bij bruna gekeken? En je hebt mooie bij de Hobbit.

2 likes

Moleskine heeft ook zulke planners, maar mijn favoriet komt inmiddels van Plenda. Zijn allebei wel duurder dan Action of Hema, ik weet niet of je daarvoor openstaat.

3 likes

Bedankt allemaal! Ik had in het veleden een planner van de the hobbit dus ga ik daar weer voor. Stiekem hoop ik toch ze bij action te vinden

1 like

De flesjes zijn 3 slokken en het vak is niet groot genoeg vind ik.

7 likes

Ik kwam deze toevallig net tegen? Past iPhone wel in denk ik Sportriem met heuptasje | Action.com

4 likes