Ik verdenk mijn kleine dorp van meer FF’ers. Niet te krijgen
Hier hetzelfde
Iemand een jaar agenda/planner gezien waar je op 2 bladzijdes de hele week kan zien? Ik heb altijd de Hema maar daar zijn ze niet. Dacht dat action dit vast ook zal hebben dus ik heb hoop
Ik weet niet of Action ze heeft maar ik kocht ze altijd bij de Boekenvoordeel.
Action had einde van het jaar wel dit soort, volgens mij nu alleen schoolagenda’s
Ik heb een hele fijne van the hobbitshop, maar ja dat is dus niet van de action
Die bij de Hema komen meestal in september pas. Bij de action nu ook alleen schoolagenda’s.
Pff vandaag weer niet zelfs na t aanvullen. Of misschien niet aangevuld
Ik zag ook geen weekplanners liggen. Heb je al bij bruna gekeken? En je hebt mooie bij de Hobbit.
Moleskine heeft ook zulke planners, maar mijn favoriet komt inmiddels van Plenda. Zijn allebei wel duurder dan Action of Hema, ik weet niet of je daarvoor openstaat.
Bedankt allemaal! Ik had in het veleden een planner van de the hobbit dus ga ik daar weer voor. Stiekem hoop ik toch ze bij action te vinden
De flesjes zijn 3 slokken en het vak is niet groot genoeg vind ik.
Ik kwam deze toevallig net tegen? Past iPhone wel in denk ik Sportriem met heuptasje | Action.com
Weet iemand of ze momenteel hondenkussens hebben voor grote honden?
weet iemand of er apple watch accesoires bij action verkocht worden?
Ja zag laatst bandjes en z’n screen protector. Die laatste is een afrader, touchscreen gebruiken ging echt lastig dus heb het meteen er weer af gehaald.
thanks!! nieuwe screenprotector gekocht of nu zonder? ik durf met mijn tel echt niet zonder… maar zal het met een watch ook nodig zijn?
Ik denk dat je met een horloge sneller ergens tegen aan stoot en er sneller krasjes op komen
Heb mijn watch zo’n 3 jaar en zit echt minimale krasjes op zonder protector. Telefoon had na 3 weken al een dikke kras in ‘t scherm