Action toppers (Deel 1)

Ik verdenk mijn kleine dorp van meer FF’ers. Niet te krijgen :joy:

6 likes

Hier hetzelfde :smiling_face_with_tear: :laughing:

1 like

Iemand een jaar agenda/planner gezien waar je op 2 bladzijdes de hele week kan zien? Ik heb altijd de Hema maar daar zijn ze niet. Dacht dat action dit vast ook zal hebben dus ik heb hoop

3 likes

Ik weet niet of Action ze heeft maar ik kocht ze altijd bij de Boekenvoordeel.

3 likes

Action had einde van het jaar wel dit soort, volgens mij nu alleen schoolagenda’s

5 likes

Ik heb een hele fijne van the hobbitshop, maar ja dat is dus niet van de action

4 likes

Die bij de Hema komen meestal in september pas. Bij de action nu ook alleen schoolagenda’s.

3 likes

Pff vandaag weer niet zelfs na t aanvullen. Of misschien niet aangevuld

7 likes

Ik zag ook geen weekplanners liggen. Heb je al bij bruna gekeken? En je hebt mooie bij de Hobbit.

2 likes

Moleskine heeft ook zulke planners, maar mijn favoriet komt inmiddels van Plenda. Zijn allebei wel duurder dan Action of Hema, ik weet niet of je daarvoor openstaat.

3 likes

Bedankt allemaal! Ik had in het veleden een planner van de the hobbit dus ga ik daar weer voor. Stiekem hoop ik toch ze bij action te vinden

1 like

De flesjes zijn 3 slokken en het vak is niet groot genoeg vind ik.

7 likes

Ik kwam deze toevallig net tegen? Past iPhone wel in denk ik Sportriem met heuptasje | Action.com

4 likes

Weet iemand of ze momenteel hondenkussens hebben voor grote honden?

3 likes

weet iemand of er apple watch accesoires bij action verkocht worden?

2 likes

Ja zag laatst bandjes en z’n screen protector. Die laatste is een afrader, touchscreen gebruiken ging echt lastig dus heb het meteen er weer af gehaald.

2 likes

thanks!! nieuwe screenprotector gekocht of nu zonder? ik durf met mijn tel echt niet zonder… maar zal het met een watch ook nodig zijn?

7 likes

Ik denk dat je met een horloge sneller ergens tegen aan stoot en er sneller krasjes op komen

1 like

Heb mijn watch zo’n 3 jaar en zit echt minimale krasjes op zonder protector. Telefoon had na 3 weken al een dikke kras in ‘t scherm :+1:t3:

8 likes

Dit is mijn watch na 4,5 jaar: ja wat putjes maar dat mag ook wel. Ik heb hem dagelijks om

3 likes