Action toppers (Deel 1)

De aanslag van theekopjes veeg je zo makkelijk weg :scream:. En toen er gister eten ā€˜verbrandā€™ was in een kookpan veegde ik die aanslag ook zo weg, terwijl ik eerder dan met heet water en soda moest schrobben. Goede tip :muscle:

5 likes

Nee ik heb hem een maand ofzo! Maar voor 10 euro kun je er echt geen buil aan vallen.

1 like

Dat kleed klinkt leuk, ik ga straks kijken! Twijfel nog even wat minder kut is, het op de fiets meenemen of in de bus. En blijkbaar mis ik sponsjes in mijn leven. Ik ben benieuwd.

Waar liggen die precies, gewoon bij de schoonmaakmiddelen lijkt me? Ik kon ze niet vinden (maar had ook geen tijd om heel uitgebreid te gaan zoeken). Heb wel een kleine Action, dus hoop dat ze het Ć¼berhaupt hebben :sweat_smile:

Bij de vaatdoekjes en schoonmaakbezems enzo! Ze hebben ook een verpakking met roze sponsjes (ander ā€˜merkā€™). Als ze deze niet hebben kun je die misschien proberen (nooit gebruikt, dus weet niet of dat wat is). Succes!

1 like

Bij de schoonmaakspullen inderdaad. Je hebt de grijze en de roze met witte maar ze zijn precies hetzelfde.

1 like

Oh ja die sponsjes heb ik van de week ook gehaald nadat @Ludo het erover had. Wil ze echt graag gebruiken maar moet nog even iets bedenken wat echt heel vies is zodat ik t kan testen haha


Ok daar ga ik!! Neem ze NU mee!

20 likes

Jongens ik heb hier toch niet de eerste huishoudelijke forumtrend gestart toch? Zou wel een grote eer zijn namelijk.

44 likes

Ik heb ze ook gekocht dus je bent zeker een influencer

4 likes

Ik ga van de zomer weer shoppen voor mn studentenkamer dus ik ga dit topic heel goed volgen. Meer huishoudaanraders? De wondersponsjes en dat lekkere allesreiniger hebben we thuis en heb ik al op mn shoppinglist gezet #noshame

1 like

Nou, ik ga ze ook halen zodra ik terug ben van vakantie :sweat_smile:

Die heb ik ook ooit eens gekocht (en nog steeds ergens in huis) maar ik vind het ondingen. Ze zijn nogal stug waardoor het niet lekker poetst en ze nemen vuil niet echt op, waardoor je het vooral heen en weer smeert. Dus ik ben weer terug naar de gewone doekjes :disappointed_relieved:. Of doe ik wat verkeerd en heb jij dƩ tip hoe je ze moet gebruiken?

2 likes

Hmm dat deed ik ookā€¦ alleen wilde ik ze gebruiken voor bijvoorbeeld de wc, dat was misschien teveel gevraagd. Nouja, fijn dat ze voor jou wel werken en misschien kan ik er ook nog eens iets mee! :sunglasses:

1 like

Ze laten het metaal in je wasbak weer helemaal blinken! :ok_hand: Heb ze heel lang alleen daarvoor gebruikt

Oh goeie! Met natmaken neem ik aan, en verder niks bijzonders?

Weet iemand of ze no etagĆØres hebben bij de action?

Vorige week hadden ze een aanbieding en een hele grote voorraad. Dus ik ga er wel van uit dat ze ze nog hebben

1 like

oh dankjewel! Precies de aanbieding gemist dan helaas. Ik ga morgen maar eens zoeken!

Yep thats all! Heb naar aanleiding hiervan mn doucheputje net weer stralend schoon gekregen :smile:

1 like