Action toppers (Deel 1)

Een schermreinigingsspray/ gel-achtige substantie van Grundig inclusief doekjes voor ongeveer 3 euro. Works like a charm!

Heb deze week gezocht naar dit, maar ze hadden het niet bij mijn action. Al die kut luie medewekers ook zovan “geen idee of we dat hebben, kijk anders bij de kaarsen” :sob::sob:

2 likes

Ik heb voor deze gevochten met Sinterklaas dobbelen omdat ik gierig was voor fancy zeep, bleek dat het van de Action was en nu heb ik de hele lijn

32 likes

Jaaa hier ook! Geweldig ding. Maar ik heb mijne van Flying Tiger, geloof ik.

2 likes

Jeetje, ik heb hier 35 euro voor betaald haha (ik heb het over die waxinelichthouder)

Mijn vader heeft deze in de wc gemonteerd. Feest tijdens het kakken!

24 likes

Ik wil dit oooooook

1 like

Ik vind naar de wc gaan bij jullie echt een sensatie. Dit is nog steeds #goals als ik een eigen appartement heb.

1 like

OMg kwam hier om deze te posten. Ruikt zoooo lekker. Maar de laatste keer dat ik in de Action was zag ik m niet meer :open_mouth:

Eens kijken of ik hier nog iets zie wat mee moet morgen van de Action haha. Ik vind trouwens de XL vochtige schoonmaakdoekjes ook fijn van de Action, chill om kasten enz mee af te nemen. En mijn scheermesjes koop ik ook altijd bij de Action.

Heeft iemand hier de airlounger van action?
Ik stond er mee in mijn handen laatst maar ik wist niet of de kwaliteit goed zou zijn. Zou jammer zijn als 'ie snel leegloopt of iets. Het lijkt me wel echt heel chill.

Ik bedoel dus dit:

2 likes

Omg hebben ze die weer? Vorige keer waren ze meteen uitverkocht. Morgen meteen kijken. Maar eh ja ik weet dus niet hoe ze zijn, maar ze lijken me echt de shit en een lam.zac vind ik te duur.

Ja shit nu heb ik dus ook gelijk spijt hahha. De prijs was wel gestegen naar 15 euro.

1 like

Heeft iemand dat MDF nachtkastje uit de folder toevallig? Ik heb vorig jaar een kastje gehad van de action en dat was echt een leuk ding, dus ik wil deze ook wel graag hebben eigenlijk

Deze week in de aanbieding!

2 likes

jewel%20gebaksbord
Ik vind dit zomaar een mooi bordje om je ringen of zo op te leggen. Nou heet dit ook het ‘Jewel gebaksbord’ dus jaaaaaa. Nog niet in het echt gezien overigens.

7 likes

Ik heb er dinerborden van ( die zijn ook formaat ontbijtbordje) maar ze zijn echt prachtig in het echt. Helaas is het hier een oude collectie want ze vullen ze niet meer aan en ik wil er nog een heleboel bij :frowning:

2 likes

ik heb em ook net gekocht!

Grijze dop antischimmel was op helaas :frowning:

Ik vind dit spul top!

4 likes

Fun fact: ik had een paar jaar geleden luizen omdat ik op een kinderkamp werkte, en ik wist dat veel luizenkiller en anti-vlooienspul op basis van dimeticon is. Dat haarserum bestaat voor praktisch 100% uit dimeticon (siliconen) en is veel goedkoper dan luizenmiddel, dus toen heb ik dat gekocht en gebruikt!

12 likes