Is iemand al in dit geweest?
https://www.normal.nl
Volgens mij ook weer een soort action/big bazaar/prijsmepper achtig iets?
Ahhh ze hadden hem niet meer daar, net te laat denk ik. Nog maar even andere action proberen dan
Ja! Maar een stuk kleiner assortiment dan de Action. Er zit er 1 op Hoog Catharijne.
Shit ik was net bij de Action voor dat glow in the dark kleed maar ze hadden hem niet meer! Het bordje hing er nog wel maar er lagen nu andere kleedjes, ook zacht maar niet met glow in the dark sterren hoop dat ik m nog ergens anders kan vinden!
@Yzile in Leiden zit er sinds kort ook een maar ben er nog niet geweest! Ga binnenkort eens een kijkje nemen.
Ja! Ik was er in Utrecht. Ik had niet echt wat nodig maar vond het wel een chille winkel. Viel me vooral op dat ze veel leuke make-up(merken) hadden.
Ja, wel chill om je merkspullen in te slaan qua beauty. L’oreal haarverf is er ook iets van 12 euro, terwijl die 18 is bij de normale drogist.
Ik ken het ook uit Oslo
Ik heb het roze glow in the dark deken Lekker zacht en groot. Thanks voor de tip @Trenchcoat!
Bij mij kostte dat kleed 4,99. maar zag dat anderen er 6,95 voor hebben betaald?
€6,95 inderdaad!
Ik zag vandaag dat het glow in the dark kleed in de weekactie zit voor 4,99 idd. Lagen er nog veel bij de Action bij de RAI.
aaah vandaar!
Heb net ook het kleed gehaald, super zacht!!
En deze letter light chain, dacht is wel leuk dobbelcadeau over 2 maanden haha
Vond deze winkel echt niks aan. Assortiment viel behoorlijk tegen. Weer hetzelfde W7 prul wat je overal ziet
De allesreiniger is al genoemd, maar hiermee vind ik schoonmaken opeens een soort van leuk. En de Milka Oreo mix kocht ik altijd, maar zie ik tegenwoordig niet meer (bij mijn) Action. Het is zó lekker.
Hahaha deze reactie
Die laatste heb ik daar een paar weken geleden nog gezien! Nog mee in mn handen staan twijfelen.
Ja! Ik kan één dezer dagen wel gaan kijken of ze ze nog steeds hebben als je wilt?
Karwei heeft ook die folie, €6 voor een rol van 3M volgens mij!
Wie weet zie ik je nog voorbij komen dan, woon er erg dichtbij haha. Succes, hopelijk kan je je set alsnog compleet maken!