De Hornbach heeft heel veel verschillende kleuren folies, en ook in andere breedtes dan 45 cm. Een bureautje is vast breder, en daar kun je 60 of zelfs 90 cm breed kopen!
Dit valt echt onder de guilty pleasures, mierzoet maar vreet zo een doos weg
K heb er ook al een paar achter een kiezen ja. Heel lekker.
Ojo dit ziet er echt top uit
Voor degenen die benieuwd naar de inhoud van het adventskalender zijn
Ik wil zo graag een foto zien van die deken in het donkerrrrrrrr!!!
Ik stond er net mee in een donkere wc maar ik kan er geen foto van maken! Zie de sterren lichtjes. (Edit: Heel licht effect dus) Misschien is het vanavond te doen, dan hoop ik dat ik er aan denk.
Stond er trouwens niet al een foto van de sterrendeken in het donker?
Oei dan heb ik die gemist. Maar leuk dat ie het echt doet
Ik heb niet die van de Action, maar eentje met eenhoorns van het KruidvatâŠ
Je kunt er geen boek bij lezen, maar er komt best wat licht van af.
Omg omg omg ik heb deze deken!!! Met roze en groene eenhoorns toch? Toen ik m kocht zat er geen kaartje meer aan, was de laatste. Ohh ik ga er zo mee naar de wc haha
Edit: mijn leven is compleet
Ja snap ik, maar kan er wat misgaan met douchegel? Ik denk zelf dat het gewoon een kalender van vorig jaar is en dat hij nog prima is.
Ik heb net 25 blikken kikkererwten ingeslagen bij de Action
Hahaha #veganlife
Ik ga morgen naar de Action, kan ik me nu al op verheugen, haha.
Geen idee of dit hier al is genoemd en weet ook niet zeker of ze er nog zijn. Maar deze dingen werken zo goed. Het is om je benen te ontharen. Ik zou het vooral gebruiken als je net weer van die mini haartjes begint te krijgen en je ff snel wil zijnâŠmaar ik heb hem vandaag gebruikt op mn apenbenen (serieus zo harig) en het werkt perfectâŠlijkt eerst niet zo, maar je moet gewoon zachtjes rondje blijven draaien op je been.
Ik heb ooit begrepen als je het verkeerd gebruikt dat je dan brandwonden kunt krijgen.
Dus ik zou zeggen: pas goed op als je het gebruikt!
Ja klopt! @Michonne Ik kreeg hier zelf hele pijnlijke plekken van en rode bultjes. Ik zou vooral niet te hard âschrobbenâ en even kijken hoe je huid er op reageert.