Action toppers (Deel 1)

Ahhhh kjoet!!

1 like

Over het algemeen ben ik tevreden over de washi van de Action maar heb deze nog niet gebruikt.

Waar gebruik je dit voor?

Ik gebruik meters washi tape in mijn Bullet Journal. Verder eigenlijk nergens voor :flushed:

1 like

Cadeautjes inpakken

1 like

Heb je die washitape gevonden vandaag? :blush:

1 like

Ja! Moest er wel voor naar 2 winkels maar het is gelukt. Bij winkel 1 had ik de laatste en bij winkel 2 waren er nog maar een paar. Populair product denk ik.

1 like

Oee morgen eens langsgaan! Zijn er 2 versies?

1 like

Ja de 2 versies op de foto. Hopelijk kan je ze nog vinden!

1 like

Kost nog geen 80 cent dus is de investering wel waard :money_with_wings:

Jaa die puistenpatches zijn echt bae. Vooral bij onderhuidse die je niet kan uitknijpen, zo’n patch zuigt hem een stuk leger haha.
Ik heb laatst ook ontdekt dat ze goed helpen bij korstjes die ik wel eens heb na een peeling, die wondjes helen sneller met zo’n patch erop.

4 likes

Ik heb er vannacht 2 geprobeerd maar het werkte echt totaal niet! Vond het ook vervelend om ze eraf te halen, alsof dat ministukje huid geharsd wordt.

Ooh echt? Bij mij gaan ze er heel makkelijk af, soms iets te makkelijk want dan gaan ze er ‘s nachts vanzelf af. Wat jammer dat ze niks doen bij jou!

1 like

Ik heb ook de sterrendeken gekocht haha! Ik had er namelijk nog niet genoeg natuurlijk hehe

1 like

Ik heb ze gevonden :blush::blush:

1 like

Oh dat heb ik helemaal niet. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik voel er niks van als ik ze er af haal.

Helemaal uitverkocht :sob: Die stansmachine waar ik echter voor gesprint had destijds staat er nog steeds volop lol. Always

Wel gespot! Niet gepast, want ik doe niet aan halloween. Ze hebben voor vrouwen, mannen, meisjes en jongens aparte kostuums. De maten gingen geloof ik van s t/m xl (voor kinderen weet ik het niet). Ik vond de kostuums voor mannen/jongens echt ‘eng’ zeg maar en voor vrouwen vooral weer dat ‘sexy eng’

Ohh stom! Soms gaan artikelen zó snel. Hopen dat ze nog een keer terugkomen.

1 like

Ik weet niet waar je woont, maar in Breda lagen er nog een aantal. Als ze ze over een paar dagen nog hebben wil ik ze ook wel naar je opsturen!

1 like