Action toppers (Deel 1)

Wil er nog even op terugkomen. Niet gebruiken!!

Zoals al gezegd was kun je hier dus nare plekken van krijgen op je benen. Er was eerst niets aan de hand, maar Ik heb even later toch rode bultjes en zelfs mini wondjes gekregen, terwijl ik echt super voorzicht ermee was.

1 like

Bedankt voor de tips!!

17 likes

Happy Hippo :heart:

1 like

Hou meer van langwerpige lijsten, maar kon ze niet laten liggen, want vond de prints wel erg leuk:

(zocht eigenlijk alleen maar een lijst voor m’n andere poster haha)

En een schattige agenda:

Trouwens ik ben meerdere keren wezen kijken voor de bullet journals maar ik zie ze nooit?

11 likes

Ik ook niet, ben in meerdere Actions geweest maar heb ze nog nooit gezien

Hier een keer gezien, toen lagen er nog twee. Laatste keer dat ik er was, was het schap ook alweer verdwenen.

Ze zijn eigenlijk altijd heel snel uitverkocht helaas. Populair product denk ik.

2 likes

Nog niet alles voor mijn gevoel. Maar er ligt al wel redelijk veel.

Oeh goeie, dit wil ik ook!

Ik was er vanmorgen, en er lag echt heel veel aan kerstspullen, veel meer dan 2 weken geleden toen ik er was. Vooral heel veel verlichting nu. Had zelf het idee dat alles nu wel compleet was.

Ik heb binnenkort een feestje met het thema: verkleed je met spullen van de action.

Iemand een gouden idee? :sunglasses:

Een jurk of rok maken van die goedkope action tassies?

Verder veel DIY-en met action spul en daar zelf het logo op maken. Verkleed van als een soort voetbalsupporter maar dan dat Action zgn die club is? Een ekte actionsupporter Inclusief passende pruik, kleding van de action in die kleuren met dat logo erop getekend, schmink in die 2 blauwkleuren etc. Misschien verkopen ze ook wel fluitjes of zo die je kan uitdelen. Of van die pompoms zelf maken van verknipte actiontassies of zo.

Als dweilorkest gaan maar dan echt met een action dweil?

2 likes

Jurkje maken van de sterrendeken?

Aangezien ik op dit moment weer 3 van deze stickertjes op m’n gezicht heb zitten.
Dit werkt echt goed! Puistjes verdwijnen er veel sneller door. En het is leuk om te zien wat er op zit als je ze er af haalt maar dat is misschien meer iets voor het TMI topic.

18 likes

Je ziet ze wel zitten, echt als doorzichtige stickertjes. Ik plak ze op een schone uit voor dat ii naar bed ga of als ik het huis niet meer uit ga. Ik heb het nog nooit geprobeerd met foundation of concealer er op.

1 like

Ik zag deze voorbij komen op facebook. Zitten echt onwijs leuke patroontjes tussen. Een doosje met 24 washi kost €2,99. Ga morgen gelijk op jacht!

19 likes

Oh, ik ga morgen ook op zoek hiernaar! Bedankt voor de tip

1 like

Hoe werkt dit dan? Is het voor mee-eters of echt puisten?

@Trenchcoat ik heb hem gevonden en hij is goedgekeurd!

65 likes

Voor puistjes. Je plak er zo’n stickertje op en daar zit een soort gel op die de pus zeg maar uit het puistje trekt. Het absorbeert de puist haha. Ik heb best een gevoelige huid maar het prikt/irriteert niet en het puistje verdwijnt veel sneller. Ook zorgt het er voor dat je je puistjes niet steeds met (vieze) handen aanraakt natuurlijk.

1 like