Ik heb een braadpan die ook op inductie kan. Het was wel de allergoedkoopste versie die ze hadden want moest even snel een tijdelijke pan hebben voor het nieuwe fornuis. Ze zetten er als waarschuwing op dat de pan niet te snel moet laten opwarmen. Heb ook ontdekt waarom: de pan gaat dan bol staan. Kan je hem nog best gebruiken maar het is wel wat onhandiger met koken. Maar de waarschuwing staat er dus niet voor niks op!
Ja volgens mij is het dan geen probleem. Ik had het ook op een goedkoop los inductiekookplaatje van de ikea. Die verwarmde ook niet erg gelijkmatig, steeds even aan tot de warmte, dan uit en dan weer verder opwarmen. Pan was geloof ik nog geen 10 euro dus daarvan kan je het nog wel proberen denk ik.
Dit is eigelijk ook het geval bij (veel) dure pannen.
Hebben ze op dit moment ook staafmixers/hakmolens bij de Action
Ik vind electronica van de Action niet aan te raden. Zou dan zelf eerder naar een Lidl of Blokker gaan?
Oh die ziet er goed uit
Ga komende week kijken of ze die nog hebben
zijn ze terug in de action? Dan moet ik dringend langsgaan
Ik heb hem vanavond gekocht, en er stonden nog wel een stuk of 7, dus ik denk het wel!
En ik heb verdorie de originele. Exact hetzelfde alleen 30 euro duurder.
Zou ze niet lang bewaren in de ijskast. Heb er een paar voor muesli en die zijn nog helemaal prima na twee jaar. Maar sommige gebruik ik in de ijskast en dan trekken ze heel snel bol en sluiten daardoor moeilijk.
Ik heb deze van de hema al zo’n 4 jaar en werken nog goed!
Hier hetzelfde. En van één is na een paar weken ook al een sluiting afgebroken.
Plus je moet altijd wurmen om die deksel er fatsoenlijk op te krijgen. Heb ook duurdere en die deksels zitten zo vast.
Ik ben wel erg tevreden over deze schakelaarset.
Heb hier nu alle sfeerverlichting op aangesloten en het is echt prettig om daar een afstandbediening voor te hebben!
Ik heb deze ook en bevalt erg goed! Heb hem nu ongeveer een jaar en nog geen problemen mee gehad
Ja die is top. Wij hebben sommige nu ook op de tijdschakelaar die zijn ook heel fijn.
Iemand ervaring met elektrische deken van de action?
Ja! Al is die van mij wel al.3 jaar oud, weet niet of ze nu nog dezelfdr verkopen.
Maar die ik heb ik echt prima