Zelf nog nooit gekocht hoor, maar ik neem aan dat het deze is.
Ik weet niet in hoeverre dit echt groener is dan andere allesreinigers, maar dit (en de rest uit de lijn) is inderdaad wel wat ik koop! Ik vind het vooral heel lekker ruiken, haha.
Ik wil hier inderdaad even op inhaken! Ik heb mijne per ongeluk het hele weekend aan laten staan terwijl ik er niet was (dus topper dat mān huis niet is afgebrand, mijn hemel) en ik hoor hem nu wel duidelijk knisperen! Het zal niet opvallen als je muziek aan hebt of tv kijkt, maar ik hoor wel duidelijk een verschil met toen ik hem net een uurtje aan had.
Omg gelukkig is er geen brand ontstaan indd 
Jaaaa super fijn he⨠Ik ga er nog eentje kopen!

Thanx!
Ik heb gisteren deze gezichtsreiniger gekocht en vind hem nu al heel fijn. Ik weet niet of hij goedkoper is dan bij bijvoorbeeld een etos, was volgens mij rond de 2,50?
Bestaat er ook zoān knisperkaars zonder geur? Lijkt me leuk om er eentje te hebben, maar houd echt niet van geurkaarsen.
Die woodwick kaars bestaat ook in een fresh cotton variant. Dan ruikt het alsof je net gewassen hebt.
Dat is dan misschien nog wel een veilige optie wat betreft geur inderdaad. Thanks!
Ik neem zoiets zelf ook altijd want houd ook niet van sterke geurkaarsen en wierook enzo.
Oh en eucalyptus is ook lekker; een wellness geurtje. (Sauna!)
Ik heb een sterk vermoeden: die waxinelichtjeshouder.

Ik heb dat tafeltje gisteren gekocht! Ben er echt heel blij mee, het hout is erg mooi in het echt 
wtf is dit? best creepy
Ik heb die waxinelichthouder nu ook! Ik ben verliefd
ik wilde al zo iets sinds die forum hype met zoān zelfde houder van een echt merk, maar ik vond die toch altijd te duur. Maar wauw het is prachtig, aanrader!
Is deze nu nog steeds te koop bij action dan? Ik heb 'm er nog nooit kunnen spottenā¹ļø
Volgens mij heeft iemand van het forum hem kort geleden nog gekocht. Ik heb hem zelf ook nooit in de winkel gezien!
Ik heb hem afgelopen weekend nog gezien!
Ik heb hem vorige week gekocht!
Ik heb 'm vandaag nog gezien bij de Action. Stond op het punt om 'm te kopen, maar toch niet gedaan omdat ik niet wist waar ik 'm wilde neerzetten.