Action toppers (Deel 1)

oh wauw heftig, vind het misselijkmakend en fascinerend tegelijk

1 like

Ik krijg kippenvel alleen al het woord vel

3 likes

i see what you did there

3 likes

Zo was het bij mij ook, had ze destijds van Ali en moest 1.5 uur intrekken. Vond het wel heel vies om een soort natte plastic zakjes om je voeten te doen met zo’n koud soort spuug erin. Lekker glibberig tussen de tenen :joy:

1 like

Need

4 likes

Haha die heb ik gekregen voor sinterklaas! Is helemaal niet handig, dat balletje gaat daar telkens uit :sweat_smile:

Maar heb je er dan al prosecco in zitten of niet? Want lijkt me dat je dit inderdaad niet met lege glazen moet spelen.

Ja wel! Je moet echt op een bepaalde manier gooien, omdat het glas echt vrij klein is dus het balletje er gauw uit stuitert. Het kan wel hoor, dus je kan alsnog een leuk spelletje spelen voor die 3 euro maar het is niet zo makkelijk als met red cup beerpong

Heeft iemand hier ervaring met zo’n stijltang van de action? Ik stijl mijn haar eigenlijk amper, maar wil het wel eens gaan doen. Heb alleen niet zo’n zin om een groot bedrag er voor neer te leggen.

1 like

Ik heb een paar jaar terug een stijltang van de action gekocht, en die werkte helemaal prima. Die ik had verkopen ze inmiddels niet meer, maar denk dat die ze nu hebben ook wel goed zijn.

1 like

Ik heb er een van Kruidvat, 15 euro. En die werkt prima dus dat is ook nog een optie.

1 like

Ik gebruik al jaren een fohn van de action. Destijds voor 5 euro gekocht en werkt perfect. Een stijltang zal vast ook goed werken!

1 like

@Dubbelepunt @Banananana @Applepie bedankt voor de reacties, ik ga vandaag eens kijken

Nee

1 like

Niet mijn smaak, maar veel plezier ermee :upside_down_face:.

Nee, lekker kopen als je het leuk vindt!

3 likes

Door die lichtjes denk ik Leen Bakker, maar hier op het plaatje wel leuk eigenlijk!

1 like

Ik vind dit leen bakker maar ik vind sommige leen bakker dingen best tof

2 likes

Weet iemand of ze bij de action op dit moment een pittenzak hebben?

Sorry als dit al eens eerder was gepost maar ik zag ze voor het eerst: posterpaketten van 17st voor maar 0,99! Zitten best leuke tussen. Deze heb ik gehaald:

12 likes

Heel leuk! En kun je evt. ook gewoon als kaartje versturen!

1 like