Ik heb maandag eeltsokken bij de Action gehaald. Lekker goedkoop en mijn voeten beginnen nu een klein beetje al te vervellen. Hopelijk heb ik met de Kerst zachte voeten
Omg van die zakjes waar je je voeten in moet doen en dat je daarna hele lappen vel eraf kunt trekken? Die eeltsokken?!
Want zo ja dan MOET ik die halen ahahah
Jaaa!
Heb je dit eerder gebruikt? Lijkt me echt vreselijk, las toen dit nieuw was in reviews dat er allemaal stukken huid in je sok achterblijven enzo en dat je huid daarna heel kwetsbaar is. Vind jij het wel chill?
Nog nooit eerder gebruikt, maar ik heb (te veel) filmpjes op youtube bekeken en ben nogal gefascineerd.
Ik heb ze wel vaker gebruikt. Zoooo relaxt. Bij mij komt het in kleine dunne velletjes eraf zetten⦠wel een week flink rommelig in mijn sokken haha. Maar daarna zijn mijn voeten super zacht en niet gevoelig ofzo. Ook niet al het eelt is weg, maar het ziet er weer netjes uit.
Wil je laten weten hoe het was? Ik wil ze ook wel proberen, maar nadat ik net wat filmpjes heb bekekenā¦omg haha.
Oh fijn dat ze bij jou niet gevoelig waren. Misschien moet ik het maar eens proberen ook dan
Ik laat zo ook geen uren zitten, sowieso het geduld niet voor. Meestal kijk ik een aflevering van een serie a 40 minuten en dan doe ik ze uit.
Goed dat je het zegt, ik was ermee gaan slapen denk ik (no joke)
Haha, volgens mij komen daar juist de horrorverhalen vandaan! Voor mij werkt 40 minuten iig prima⦠uurtje hooguit.
Er vallen inderdaad allemaal stukken vel af.
Ik deed het een keer, niet wetende dat ik met mān werk een opleiding ging doen met zelfverdediging. Waar je op je blote voeten moest sporten. In een dojo.
Overal lagen stukjes van mān voeten. :ā)
Bij de verzorging en dan bij de voetverzorging. Oh en je moet ze anderhalf tot 2 uur aanhouden
Hahah oh love die eeltsokken. Ik had ze een keer van iets anders dan de action, maar hetzelfde idee. Eerst was er niks aan de hand en 2 dagen later kon ik letterlijk mān hele voetzool-vel eraf trekken, het was echt fascinerend
Ah gatver haha misschien ga ik het toch maar niet halen, ik vind voeten vies en voetvellen () al helemaal
ik koop wel even zoān nieuwe steen of iets
Maar doet dat geen pijn dan, als je hele vellen eraf kan trekken? Het klinkt echt niet prettig namelijk hahaha
Het deed mij een beetje denken aan vellen bij (zon)verbranding en dan minus de pijn. Zo bevredigend om grote stukken eraf te trekken.
Nee helemaal niet! Is allemaal dood vel ofzo, al moet je soms op de randjes even uitkijken of je niet je vel wat nog vast zit ook meetrekt want dat doet wel pijn.
Heb even een foto van destijds opgezocht, niet op klikken als je niet van voetvellen houdt!!
Voor iedereen die het weten wil, vandaag is dag 4 en ik kon eindelijk wat vel van mn hielen trekken. Helaas zullen ze bij mij niet heel zacht worden, want ik loop 6 dagen in de week hardš