Action toppers (Deel 1)

Bij mij stond hij op een kopse kant. Succes met je zoektocht!

1 like

Gaat de huidige weg daar? Ik vind het een fijne locatie haha

Fijn! :relaxed:

Vroeger (vreuger :nerd_face:) ging ik in Sittard naar de Action toen die nog in de buurt lag van de stad, bij de Nettorama. Wist niet dat die in Limbrichterveld de enige is op dit moment. Ik heb het gevoel alsof ik onder een steen heb geleefd.

1 like

Die is toch al van 2013 weg :speak_no_evil:

afbeelding

3 likes

Weet iemand of de action sta tafels heeft? Kan t op de site zo snel niet vinden

Ohh top! Hoopte al dat jij zou reageren :grin:

1 like

@Chesirecat volgens mij werk jij in een filliaal bij mij in de omgeving! Weet jij of die vaas er nog is die overal op insta staat? Die glazen op zwart onderstel zeg maar.

Was ik al bang voor! Bedankt voor je antwoord.

Ik woon in Amsterdam en zag er vanmiddag nog heel veel hier. Ik weet niet of je weleens hier in de buurt bent? Kan er altijd eentje voor je halen en bewaren. Of opsturen natuurlijk.

1 like

Enkele weken geleden heb ik luchtdichte, ronde bewaardozen gekocht. Doorzichtig met een zwart deksel. Zijn ze nog ergens te verkrijgen?

Heel lief van je!! Dankjewel :kissing_heart: maar dat hoeft niet hoor. Ik kijk of ik m nog ergens zie en anders heb ik een goed alternatief.

1 like

Dat heb ik ook nodig in mijn leven :star_struck:. Op welke afdeling staat die?

O m g

1 like

Ik wilde vandaag de groene alpaca vaas kopen als vriendje voor mn witte maar ik zag hem nergens :sob: de witte stond ook niet meer waar ik hem vorige week gehaald had. Zijn ze nu al op/uit assortiment?

Ik zoek ook het alpaca potje/vaasje als cadeau voor een collegaatje!! Nergens te vinden bij ons. Morgen eens naar een andere action gaan

Ik heb me ook rotgezocht naar de alpaca vaasjes totdat ik ze opeens zag staan tussen de tuinspullen. Nu staat de groene op de vensterbank😊 Morgen kijken voor een leuk plantje.

Ik zie overal ook altijd leuke dingen voorbij komen maar als ik dan naar de Action hier ga is het er nooit of het is al weg, echt zo irritant. Kopen ze dan zo weinig in?

Echt zo leuk! Zou het haast zonde vinden om hem aan te steken.

1 like