@NoyraSoturi @Haai OHMYGOD THANKS ja het is gelukt. Er zat nog een rood lipje in. Hahaha hoe blind kon ik zijn.
Nou dan ga ik maar eens bloempotten zwart spuiten.
@NoyraSoturi @Haai OHMYGOD THANKS ja het is gelukt. Er zat nog een rood lipje in. Hahaha hoe blind kon ik zijn.
Nou dan ga ik maar eens bloempotten zwart spuiten.
Meer mensen hebben dit! Bij ‘mijn’ action hangt een bordje op het spuitbussenschap met een stap-voor-stap uitleg over hoe het rode dingetje eruit moet, ze krijgen hier denk ik heeeeeel veel vragen over
Nou het is gelukt hoor! Alle bloempotten zijn nu zwart.
Ik heb net het hele spuitbus-avontuur aan mijn vriend verteld en hij heeft mij uitgelachen.
Zagen er eerst zo uit:
Moooi!! Ik ga morgen of vrijdag gelijk naar de Action om dat te kopen. Ga ik het weekend eindelijk mn stopcontacten van gelig wit naar zwart spuiten :)
Ik zag een buitenkleed bij mijn action. Iemand die al gekocht voor ik misschien een miskoop maak?
Ik niet maar wil er wel graag nog een, hoe zag hij eruit?
@Golden Heb ik vorig jaar gehad. Erg blij mee. Maar kon na 1 seizoen wel weg. Was uitgedroogd en begon uit elkaar te vallen. Heb nu eentje van de Kruidvat, maar wil graag nog 1 van de Action op reserve haha.
Ik wil dit ook (heb geen kinderen).
Hoe ziet het eruit?
Heeft de action van die zakken om je koffer mee te organizen?
Weet je toevallig ook de afmetingen?
180 x 120!
Ja daar komen mijn vorige vandaan, maar ik krijg tegenwoordig niks meer van Ali binnen
Ik had precies hetzelfde, gaf best wel een zooitje einde van het seizoen.
Deze wil ik ook, maar bij de Action bij mij in de buurt helaas al uitverkocht
Nou ik zit nu met 3 geschillen en van de laatste 8 bestellingen is er wel 1 binnen
Ik zocht ze een paar weken geleden en heb ze niet kunnen vinden bij de action. Heb ze uiteindelijk bij de Blokker gekocht!
Ik ga morgen even kijken of ze die koelkast organizers hier hebben en zo ja, welke precies. Straks een nieuwe koelkast, dus een poging om gelijk netjes/geordend te beginnen.