Action toppers (Deel 1)

Zo fijn die inside information

4 likes

Oh vind deze zo leuk! Hebben ze die nu?

Ik heb vandaag deze awesome tuinhandschoenen gescoord bij de Action voor 80 cent!

35 likes

Haha die heb ik ook gekocht. :smiley:

1 like

Als het goed is wel.

Als ik één tip mag geven: koop alleen de dingen die dicht zitten. Dan weet je zeker dat er niks mee is gebeurd.

Ik heb zelf een tijdje snoep ingepakt en kwam dat later bij de action tegen. Zat in van die plastic ronde bakjes. Maar dat vond ik er bij collega’s niet al te hygiënisch aan toe gaan.

En ik weet wat voor bedrijf de deodorant van bijvoorbeeld dove (de rollers) inpakt voor de action… er gaat geregeld een roller onder een oksel door die daarna gewoon wordt ingepakt…

Whyyyyyyy lees ik dit ik heb vanmiddag een dove roller gekocht bij de action :sob:

24 likes

Waar is dat kleine vaasje van? Echt precies zoiets zoek ik!

Dankje! Ga ik daar eens kijken :grin:

1 like

Sorry… :kissing_smiling_eyes: maar je kunt meestal wel zien denk ik als het gebruikt is? Dan zitten toch die rollers nog een beetje ‘vast’? Want het zal vast niet elke roller zijn waarmee dat gebeurt.

2 likes

Ik heb weer die eeltsokken gebruikt en nu zijn mijn voeten bijna weer zacht. Echt een aanrader en ook stukken goedkoper dan de meeste merken

1 like

Ik heb ze vrijdag gebruikt en kan nu de eerste velletjes los pulken! Moet je eigenlijk nog tussendoor je voeten weken? Dat moet bij andere wel toch?

Ik doe het wel elke dag, want dan gaat het wat sneller

1 like

Ziet er leuk uit! Weet je zo wat er in zit?

Nope… nou ja, wel misschien als je er niet aan zit :joy:

Weet iemand wat de eeltsokken kosten?

Ik heb ze vrijdag gebruikt, ze kosten € 1.69 en ja, de vellen gaan echt zo hangen als je op google ziet. Doet geen pijn!

Edit: ik heb gisteren toevallig een foto van mijn voeten met vellen in het TMI-topic geplaatst!
Edit2: kleine waarschuwing: je huis, je bed, je sokken, je leven zitten na gebruik vol met voetvellen.

1 like

Ik wil het maar ik durf niet :open_mouth:

Heeft de Action ook iets om cracottes in te bewaren? Woon er niet meer naast dus dacht vraag het eerst hier even.

Het is niet eng of zo en het haalt geen huid weg waar je geen eelt oid hebt. Het is ook even tijd voor jezelf hebben. Zeker als je ook nog elke dag een kwartier je voeten laat weken