Action toppers (Deel 1)

Heeft de Action ook van die vierkante mandjes van stof om je lades mee te verdelen? Ik heb altijd het idee dat de website niet alles laat zien.

Ja helemaal begrijpelijk hoor, ik run in m’n eentje het assortiment van de webshop waar ik voor werk en 3/4 nieuwe producten per week invoeren is al hoofdpijn haha!
Dankjewel voor je antwoord, ik ga ze meteen ff kopen zo om vanavond m’n nieuwe ladekast te Konmari-en.

Als ik dit topic zo doorlees zou Action eigenlijk een soort code moeten hebben die we elke keer gebruiken als @Chesirecat iemand naar de winkel laat gaan, EGF-omzet is geen kattenpis :nerd_face:
Commissie!

3 likes

Ik kan ze hier niet vinden. :cry:

1 like

Bij mij hadden ze alleen de zwarte. Kon de witte niet vinden :sweat_smile:

Klopt die globe bij jou een beetje? Ik heb de lichte versie (want was de laatste :sob:) maar het zit er behoorlijk scheef op geplakt. Landen die er half op staan zijn eerder regel dan uitzondering.

Hoe lang duurt het voor al je vellen van je voeten af zijn door die eeltsokken? Ik heb het al sinds maandag en ben het wel zat eigenlijk, overal liggen van die vieze vellen :cry:

Ze werken wel echt goed dus ga ze welk vaker gebruiken

3 likes

Ik heb hem nog niet uitgebreid bekeken eigenlijk, hahaha. Maar hij lijkt okay?

1 like

2 weken minimaal. Zelfs met voetenbad en vellen eraf trekken blijven ze vervellen :see_no_evil:

Hoeveel zijn die eelsokken ook alweer? En twee weken is best lang

Dan zijn het wel meer kleine velletjes. Iig niet van die grote lappen meer :sweat_smile:. Kan je dan best makkelijk eraf scrubben

1 like

Ik wil een foto zien van deze befaamde vellen hahahah

1 like

Aangezien ik wat vaker thuis probeer te sporten wil ik een beetje low budget spulletjes kopen dus ik kwam al gauw bij de Action terecht. Wat zijn jullie ervaringen met de sportattributen? Heb met name interesse in die halterset met 6 schijven (van 19,95 euro). En wil de whey eiwitten en sportkledij ook wel eens bekijken.

Heb alleen ervaring met de sportkleding en die vind ik niks. Sportleggings zijn dun en schijnen enorm door, sportbh’s zitten 0 steun aan en vind de shirts een rare pasvorm hebben. Heb zelf goede ervaring met de webshop van Lidl en daar is het zelfs nog goedkoper!

1 like

Ik ben er vroeg bij, maar deze (school)agenda vind ik het delen waard. €0,90 en ook in een paar andere leuke designs. Ze hebben momenteel heel veel leuke schoolspullen bij de Action en ook nog veel andere leuke agenda’s.

5 likes

Ik ben zeer tevreden over de joga mat van action maar ook de losse gewichten en ik heb een kettlebel. Daarnaast heb ik ook het springtouw (is een goede warming up).

Kleding koop ik er zelf niet, vind dat niet van goede kwaliteit als ik het zo voel.

1 like

Dankje! Ja, ook leuke schriften en mappen.

1 like

Hier nog niets :neutral_face:

Ik heb oa die eeltsokken gekocht, dus ben benieuwd. Verder een telefoonhoesje, ducttape, schilderstape en een slotje :stuck_out_tongue: Niet helemaal de dingen die ik zocht, maar goed

Weet iemand of de Action ook dubbelwandige (thee)glazen heeft? Niet van de kleine om koffie uit te drinken. Vind ze overal zo duur!

Toch bedankt! En welkom :grin:

Even over de dubbelwandige theeglazen, ik vind ze helemaal niks van de action :see_no_evil: Sorry! Ik heb er vier voor mijn oma gekocht en alle vier zijn ze binnen een week gesneuveld. De binnenste wand is ontzettend fragiel. Alle vier zijn ze kapot gegaan door een theelepeltje die de wand of de onderkant net iets te hard raakte.

2 likes