Action toppers (Deel 1)

Heeft action ook yoghurt bakjes om yoghurt mee te nemen?

Ja!

Is die fijn? Ik zoek een goed bakje dat niet lekt met een apart compartiment voor muesli oid. Las op internet dat die van Hema ruk is

Je hebt verschillende bekers met aparte compartimenten. Ik heb mijne nu ongeveer een halfjaar. Gebruik hem niet dagelijks, maar wel met enige regelmaat.
Vind hem heel fijn! Ik geloof ook maar €2 oid.

1 like

Nee daar ben ik te lui voor. Ik heb ze twee uur aangehad en verder niks. Na 5 dagen begon het vervellen al.

1 like

Vorige week vrijdag. Vervellen begon na 5 dagen.

1 like

Ik heb een bakje van sistema bij blokker vandaan, met apart vakje en lekt niet

Mijn ouders hebben er een (niet van de action) en voor de moeite die je ervoor moet doen vond ik het echt niet de moeite waard. Het is best een lomp apparaat, je moet elke paar uur wel water bijvullen, maar om écht goed te koelen moeten er eigenlijk koelelementen in, anders is de luchtstroom eigenlijk vergelijkbaar met die van een gewone ventilator

Nee, daarom koop ik het altijd bij de drogist/supermarkt. Als je vlakbij de grens woont, dan zou ik het bij de DM halen. Dat scheelt namelijk best veel en het huismerk daar is ook prima.

Ik snap niet waarom de drogist bij ons in NL zo belachelijk duur is.

1 like

Mijn moeder had een keer een fles gekocht en was helemaal verbrand, terwijl ze normaal niet heel snel verbrand.Dus ik koop het niet bij de action

1 like

Nee. Dat risico durf ik echt niet te nemen. Dan maar Hema eigen merk of DM. Alhoewel ik nu al 3 jaar Bioré zonnebrand uit Thailand gebruik.

1 like

Het zijn niet altijd oude partijen die bij de action te koop zijn. Soms zijn ze net zo nieuw maar goedkoper geproduceerd qua ingrediënten, aantallen of verpakking.
Ik zou het risico voor zonnebrand zelf niet nemen…

1 like

Dat heb je als het goed is thuis bewaard en dan weet je wat er mee gebeurd is en of je ze op een donkere, koele plek bewaard. Met die flessen niet.

1 like

Ik heb me vorige zomer de hele zomer ingesmeerd met de zenova lijn van action en ik en m’n man zijn allebei totaal niet verbrand. Ben dan wel een royale smeerde, maar lag ook dagenlang op het water. Ik vind het een aanrader!

Ja, hoor. Ik koop het gewoon daar. Maar ik verbrand niet tot nauwelijks en heb geen gevoelige huid. Smeer me alleen in voor mijn tatoeages, haha. :stuck_out_tongue:

1 like

Even een random zonnebrand tip, nu het erover gaat. Die van rituals is zooo fijn, ik ga nooit meer voor een andere.

7 likes

Ik heb vorig jaar ook de zenova lijn gebruikt van de action en ook totaal niet verbrand.

Wat vindt je er zo fijn aan als ik vragen mag? Ben ook op zoek naar een nieuwe namelijk.

Trekt gelijk in, heel licht, komt in zo’n spraybus en er blijft daarna niks aan plakken. En de geur als extra superbonus :hugs:

1 like

Ik vond die spraybus juist super onhandig! Moeilijk om een beetje gericht te sprayen en de hele vloer hangt altijd vol. Wel jammer want verder geen klachten, en inderdaad de geur is een pluspunt.