Heeft de action die uitrekbare tuinslangen nog of waren die maar tijdelijk in het assortiment?
Iemand een idee of de action ook een weegschaal verkoopt (personenweegschaal)?
Ik heb me ingehouden en maar 4 blikjes Arinzona gehaald. De speaker links op de foto is overigens geen aanrader. Die is zojuist ontploft en heeft een dikke brandvlek achtergelaten. Ik ben wel benieuwd wat Action hiermee doet.
Nee helemaal geen botte reactie. Juist fijn om te weten hoe ze dit oppakken. Ik had Action via Twitter al even een berichtje gestuurd met foto’s, maar die zullen dan vast hetzelfde zeggen. Ik schrok me kapot, want ik zat ernaast. Verder heb ik niks hoor. Wel materiële schade.
Ben wel benieuwd naar de foto’s nu, wat bizar!
@Chesirecat ik vind het zo lief dat je bij iedereen zoveel moeite doet om dingen na te zoeken en je berichtjes ook nog edit als je meer info hebt gevonden. Heb verder niks toe te voegen aan dit topic, maar wilde dit even zeggen.
Hè? Een gloednieuw product gewoon ontploft als het ware? Bizar
Ik was hem aan het opladen en opeens hoorde ik een knal, schoot ie de lucht in en viel ie op mijn vloerkleed waar nu een brandplek in zit.
Jezus wtf! Bizar.
Damn dat is schrikken zeg. Hopelijk krijg je ook geld voor je kleed.
Nou zeg, dat ding ziet er inderdaad zwaar gehavend uit, ook prut van je vloerkleed dan. Is het echt een brandplek of meer viezigheid? Hopelijk krijg je het nog weg
Ik ben inmiddels gebeld door Action en ze gaan het onderzoeken. Ik moet inderdaad alles bewaren en kijken of ik de bon van het vloerkleed nog heb. Ze nemen je wel echt serieus dus dat is fijn. Nu ga ik even ontspannen met een blik Arizona (ik blijf fan van Action hoor😁)
Heeft de Action zoiets te koop? En werkt het een beetje?
Deze is mij te duur haha.
Hoeft niet dit merk te zijn. Hoopte juist op een goedkopere versie van de Action.
Dan weet ik in ieder geval al genoeg, dankjewel!
Volgens mij hebben ze dat wel. Die heb ik een jaar terug gekocht. Ik weet de prijs zo ook niet meer. Denk dat het wel de moeite waard is om even te kijken.(Ongevraagd advies: heb inmiddels toch een leifheit systeem gekocht. Werkt makkelijker, beter en is beter voor het milieu)
Maar ik zoek echt iets om de vloer gewoon droog mee af te nemen, zodat ik gewoon 1x in de week ofzo even goed onder de banken enz kattenharen kan weghalen.
Ja die hebben ze! Ik heb er een waar ze ook doekjes voor hebben. Grijs met blauwig istie
Oh ik zal hier later eens naar kijken.