Ik heb hem vorige week gekocht. Was geloof ik 4 euro en een euro voor pakje de doekjes?
Ik heb die al twee keer gekocht en al twee keer brak ie bij het scharnier gedeelte de eerste of tweede keer gebruiken⦠dus mocht je het geld hebben kun je denk ik beter meteen een goede kopen.
Weet iemand of ze bij de Action van die waterkannen hebben voor in je koelkast?
Haha dankje! Het hoeft niet per se met infuser, maar wel met het liefst een deksel. Zoiets:
Die laatste heb ik, die is zo fijn! Daarmee kun je schenken als de ādopā er nog op zit, heel chill als je extra dingen toevoegt aan je water
Weet iemand of ze momenteel activity trackers verkopen bij de action?
Ik vroeg dit weekend in āmijnā action naar de eeltsokken.
Hadden ze nog nooit van gehoord en die hadden ze dus blijkbaar niet, vond het maar heel vreemd. De medewerker aan wie ik het vroeg, keek ook echt naar mij van
Deze week maar eens een andere action proberen
Ah, ja die derde is precies wat ik zocht! Zometeen ff langs, dankje!
Mān voeten zijn echt out of control door die eeltsokken! Vorige week dinsdag gebruikt en ik laat echt een spoor van vellen na door t hele huis. Werkt dus wel als een tiet.
Huh?! Moet je de eeltsokken 1, 5 uur aan
Ja lang he? Ik heb ze 2 uur aan gehad.
Heb trouwens geen 1 keer een voetbad genomen tussendoor, lijkt bij mij geen verschil te maken.
Op een gegeven moment moest ik zo nodig plassen, heb ze maar uitgedaan
Ik had er normale sokken overheen gedaan zodat ik gewoon kon rondlopen in huis
Heeft action van die scheermesjes die in zon 3 pak zitten, waarmee je je wenkbrauwen kan doen? Snapt iemand wat ik bedoel? 3 verschillende kleuren en een lang handvat en dan 1 enkel mesje.
Die dingen zijn ideaal.
Handig voor de volgende keer! Ben benieuwd wat het met mijn voeten doet
Ja die hebben ze, hangt bij ons bij de make up afdeling!
Top! Thanks!
Hahah ja ik ging dit een keer voordoen bij mān ouders en na afloop hadden ze allebei een pleister nodig Het is bij jezelf wel makkelijker om de druk te doseren gelukkig haha.
Oh die zijn echt fijn he? Ik doe daar dus ook mān neusgaten meeš¤
Ik ook, vond het wel heel vies. Een soort glibberige plastic zakjes met koude spuug erin.