Ah balen! Ik moet dit weekend op een hond passen en het wordt zo warm bij ons binnen. Ga het toch nog even proberen bij het filiaal bij mij in de buurt. Wie weet heb ik nog geluk.
Ik zag ze laatst nog wel bij de wibra en kruidvat. Misschien heb je daar geluk!
Lief van je! Maar ik woon helaas in Noord-Holland. Ik ga gewoon even zoeken morgen en anders houd ik het inderdaad op flessen bevroren water en koude handdoeken, bedankt voor de tip
Je zou ook de Lidl (webshop) kunnen proberen
Ik heb er eentje bij Timās besteld vandaag, en die wordt morgen geleverd.
Lief, dankjewel! Ik heb hem besteld, hopelijk heb ik hem nog op tijd binnen Mijn oppashondje zal je dankbaar zijn!
Die heb ik deze week nog zien liggen! (rondom Den Haag)
Hebben ze bij de Action nog de koelmatten voor kat/hond?
Ik zou het er niet op wagen.
Bedoel meer: zitten ze nog in het assortiment of dat überhaupt niet meer? Kom alleen berichten van vorig jaar tegen.
Een dikke maand geleden hadden ze ze gewoon nog maar waren megasnel op.
Ik zag deze vandaag toevallig bij de So Low! In 2 maten!
So Low niet in de buurt
@anon42392789 Hier heb ik er nooit opgelet. Maar dan bestel ik ze wel gewoon bij Zooplus, want de katten hebben nu echt last van de hitte en dan hebben we ze gewoon
Ik heb het laatst gevraagd en de leveringen van van alles en nog wat gingen heel slecht. Ze kon om die reden niet zeggen of de nog kwamen.
Voor wie nog op zoek is naar een koelmat, kwam deze tegen bij Kruidvat voor 5 euro.
hij is alleen een stuk kleiner dan de afbeelding doet vermoeden. [Weg ivm herkenbaarheid]aaaaaaah en je hond kijkt er ook zo zielig bij
Ja zij was ook teleurgesteld met het formaatā¦
Snap ik, moet dan wel een pup zijn op die afbeelding