Dat weten de winkelmedewerkers vast.
Dit was in âmijnâ action een paar weken geleden ook het geval. De medewerker keek mij ook echt aan âvan wat vraagt zij nuâ haha
Bij de beautyproducten of de douchespullen en dan onderin bij de hielencreme en gelzooltjes enzo, waar ook toilettasjes en andere overige dingen liggen.
Vet onduidelijk uitleg dit haha maar je moet even goed zoeken en dan vind je de categorie vanzelf met allemaal voetspullen!
Verkopen ze bij de action van die maat dingen voor amerikaanse cups? Zodat je niet alles hoeft om te rekenen naar gram.
Nee helaas niet. Alleen bij Blokker of Dille Kamille in Nederland of een keukenspeciaalzaak. Heb de mijne op ali besteld!
@Frankie Ah dankje voor jullie antwoorden! In âmijnâ winkelcentrum zit ook een Blokker, dus dan ga ik daar langs.
Ik heb hem toch al gebruikt inmiddels, op zich is de werking fijn maar hij is niet echt krachtig. Als je een beetje druk zet dan voel je dat de vijl er meer moeite mee heeft enzo.
Op zich dus het proberen waard maar ik denk dat ik binnenkort een wat krachtigere ga kopen, want het werkt dus wel!
Mijn vriend heeft nu voor de 2e keer de eeltsokken gebruikt maar het doet helemaal niks? 3 weken geleden de 1e en afgelopen week de 2e. Zou zn eeltlaag gewoon te dik zijn hhaha
Ik heb ze bij de Wibra vandaan, âŹ1.
Influenced! Die parfum cards in het blauw zijn echt fantastisch
Mn auto ruikt zaaaaaaalig!
Ga morgen weer naar de action en heb de vraag ook al voorbij zien komen tevens het antwoord⊠maar te lui om het op te zoeken.
Waar lagen de parfum cards ook alweer?
Heb ze vandaag gehaald afdeling huishoudmiddelen, bij de wc verfrissers en ambi pur enzo
Ik was al verbaasd wat je zei, ik koop ook de jaaragenda van de action. Vind 'm heel handig in gebruik, mooi dik papier en veel ruimte om te schrijven en bij mij staan om de uren erbij. Bij jou ook?
Heeft hij wel elke dag braaf zân voeten geweekt?
Maar wel om de dag/2 dagen!
Ik heb dit:
Gewoon simpel maar ik doe geen studie. Hoef alleen werk, verjaardagen en andere afspraken erin te zetten.
Voor het beste resultaat is elke dag weken volgens mij een must. Maar misschien ligt het ook heel erg aan je huidtype!
@Croky, hmm toch een andere dan die ik heb
Weten jullie toevallig of die koelmatten voor honden nog te koop zijn?
Ik heb er gisteren toevallig nog naar gekeken, maar ik heb ze niet gevonden. Zag ook geen kaartje in het schap dat ze er ĂŒberhaupt hadden moeten liggen. Helaas, had er graag een voor mijn katten gehaald.