Weet iemand of ze een oplaadbare pomp hebben?
Woow even off topic maar dat voeten intapen voor het inlopen van dr Martens is echt een slim idee. Ik ga ook maar even een rolletje halen.
Thanks voor de tip!
Op het moment waren er helemaal geen pompen meer. Schijnt zomerartikel te zijn.
Het is toch nog zomer? Op hun site staan ook nog allemaal banners met zomerartikelen voor zomers weer!! De marketingafdeling zit te slapen denk ik.
Maar thanks, dan ga ik ff verder zoeken.
Verkopen ze bij de Action van die kleine snijmatten om karton op te snijden?
Gelukkig! Hadden ze trouwens die washitape setjes nog in andere kleuren? Of waren dit de enige 2?
Dank je! Heb ik weer een reden om een keer langs te gaan
Hebben ze bij de action ook van die grote raamstickers? Zodat je er niet doorheen kunt kijken zeg maar? Las ook iets over een spray, maar ben bang dat dit moeilijk te verwijderen is, iemand ervaring daarmee?
Ze verkopen raamfolie zonder print op een rol voor 4 euro. Je maakt het raam vochtig en dan plak je het er tegenaan en met een wisser haal je het water weg.
Werkt prima, ik heb het hier al een hele tijd op het raam zitten.
Ah top dit klinkt heel goed! Ga ik proberen
Nu al zin in
Ik zag 2 jaar terug in de zomer al kerstspullen.
Ja precies! Daarom moet je je bikini ook in maart/april kopen en je winterjas in september/oktober haha
Weten jullie heel toevallig of de Action handwaaiers heeft liggen? Zal wel een beetje laat zijn nu alle herfstproducten al in de winkel liggen haha, maar ik hoop er nog een te scoren.
Ik heb begin van de zomer een gekocht en toen die kapot was gegaan ben ik twee weken geleden terug gegaan om er nog een te halen en toen was ie er al niet meer bij ‘mijn’ action. Maar dat was in die hete periode, dus misschien lag het daar aan.
SoLow heeft ze volgens mij het hele jaar door. Mocht je ze niet bij de Action kunnen vinden
En hoelang staat die al? Ik heb ook wel eens die van de action gebprobeerd maar na een halve dag leek ik al niks meer te ruiken
Hiervoor had ik een andere geur en die heeft 4 maanden gestaan, regelmatig de stokjes omdraaien, dan blijf je hem goed ruiken!
Oeh die wil ik! Maar niet voor op de pot dan