Action toppers (Deel 1)

Hij is alleen oké voor niet al te grote ruimtes. In mijn woonkamer ruik je hem alleen als je je neus binnen 15 cm houdt, daar is de ruimte te groot.

1 like

Weten jullie toevallig of ze bij de action prikborden (klein of groot… allebei goed) hebben?

A4 maat sowieso!

Ik weet niet of iemand deze hier wel eens heeft geplaatst, maar dit product vind ik zo chill om mijn RVS in de keuken op te poetsen. Werkt super goed, is goedkoop en je kunt lang met een bus doen.

10 likes

Thanks!

Tip! Action parfum card in je stofzuigerzak doen.

6 likes

Deze korrels zijn fantastisch. Ik maak er een roomspray van en heb ze in dat bakje waar de wcborstel in zit. Zag dat laatst in een youtube filmpje, echt fantastisch.

10 likes

O mijn god, wat een geweldig idee!! Ik ben geinflueenced

1 like

Wat een top idee!! Morgen naar de action!

1 like

Heb je toevallig een link naar dat filmpje?

Yes.

4 likes

Hoe duur zijn deze potten?
Weet dat ze bij de Kruidvat die van Lenor hebben voor 2,99, maar dat zijn van die kleine potjes.

1 like

Die tip heb je stiekem van Rosa gehad.

13 likes

Krijg je bij de action thermometers?

Ik heb dit dus gemaakt vandaag door dit topic

En mensen het is kut. Ten eerste word je er vloer er nat van omdat je gewoon water in de lucht spuit. En daarnaast vlekte het op mijn mat grijze tegels en op mijn laminaat werd het heel erg glad en ben ik 3 keer uitgegleden

Ah wat vervelend. Hoeveel spuit je dan? Ik heb een spuit met nevel en heb nergens last van.

Ik heb het gister op m’n vloerkleed en bank gesprayed ( wel een nevelspray, geen plantenspuit spray ) en ik ben fan!

1 like

Wat doet het in dat bakje van de wc borstel? Klinkt goed haha. Slim ook in de stofzuiger!!

Ik vind die van de action lekkerder dan de echte Lenor korrels :see_no_evil:

Influenced. Ik zou hem niet zo snel in de woonkamer ofzo zetten, maar voor op het toilet vind ik hem heel lekker! Nu ben ik ook benieuwd naar de andere geuren.

12 likes

Haha, die tekst, loef it :joy: Ik den dat ik daar nu door geinfluenced ben en ook zoiets op mijn wc ga hangen!

5 likes