Action toppers (Deel 1)

Hmm ik denk dat je in die van de action alleen bijvoorbeeld mini cactussen kwijt kan. Er zaten niet zulke hoge vakken in

1 like

Weet iemand of ze bij de action nog de eenpits camping kooktoestellen verkopen?

Weet iemand of ze grote glazen potten met deksel verkopen, soort snoep/bewaar potten? Ik zoek er van > 5 liter, maar ze zijn overal echt meer dan 15 euro…

Ik plak mijn hielen altijd vol pleisters en plak maandverband in mijn schoenen. Werkt ook best goed.

Tijd voor de test !

5 likes

Elektrische ventilator ingepakt voor vakantie, deze is helaas aan gegaan in mijn tas en toen ik deze eruit haalde was het waaiertje eraf. Weet iemand of ze deze nog verkopen?

10/10 would recommend

18 likes

Het stelt niet veel voor maar ik ben fan van deze doekjes:

Tot nu toe nergens anders kunnen vinden voor deze prijs, bij de Action heb je er 4 voor 90 cent en ik vind ze echt zo chill. Gebruik ze altijd om het aanrecht af te nemen maar ook om andere dingen schoon te maken en af te stoffen. Net nog 4 erbij gekocht omdat ze altijd zo snel gaan hier. Oh en ik neem de kat er ook mee af haha.

19 likes

Doe je je aanrecht droog of nat? Als ik het nat doe vind ik dit van die viezige doekjes worden zo snel. Ik haat doekjes sowieso

3 likes

Nou mijn routine is dat ik eerst het aanrecht afneem met het afwaswater wat op het aanrecht ligt (omdat ik daarvoor mijn borden enz heb schoongemaakt) en dan spoel ik het doekje goed uit en wring ik hem goed uit zodat hij alleen nog vochtig is en dan ga ik er nog een keer overheen en dan is het binnen 5 minuten wel droog. Daarna hang ik het doekje over de kraan en ze zien er nooit vies uit bij mij.

2 likes

Ik doe ze daarom ook heel snel in de was. M’n vriend heeft er een handje van ze nat in de wasbak te leggen en dan elke keer dat nieuwe (soms vieze) water erover. Gadverdamme. Heb ook gezegd dat ik die doekjes niet meer weg ga halen als ze helemaal nat en vies zijn. Zijn taak.

6 likes

Ze komen hier vrijwel droog uit de wasmachine, dat is ook wel fijn. Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook 2 doekjes heb verpest op deze manier… Maar dan komt het vooral omdat ik er later p.o. iets bovenop heb gegooid in de wasmand. Maar ik gebruik ze nu gewoon voor hele ranzige dingen haha.

Ja, dit. Waaaaarom doen mannen dat?? :weary:

1 like

Ja echt zo, ik voel hier zo’n intense haat voor. Ik kan ook niet tegen vieze vaat in de wasbak, als de kraan dan heeft gelopen heb je van die borden met vieze natte etensresten in de gootsteen liggen. Zo smerig :sob:

4 likes

Ik vond hem niet mega lelijk ofzo… wel klein!

1 like

Ik heb net deze twee kussensn gekocht! Die witte is ook van action en die moet dus dringend even in de was zie ik nu op de foto :+1:

18 likes

Ik koop daarom sowieso nooit van die gele doekjes want ik vind dat wel echt smerige doekjes altijd. Maar ik gooi mijn doekjes ook wel snel in de was, daarom is het stapeltje ook altijd zo weer op haha.

1 like

Bij de Xenos hebben ze dit! Laatst een grote gekocht van gerecycled glas voor 6,50

Gisteren bij de action hele leuke wandbordjes en mat zwarte koffiemolen gekocht. Op de site staan helaas alleen mindere afbeeldingen haha. Maar deze mokken:

Zijn mokken voor een goede kop koffie en niet zon zeik bakje

En deze wandbordjes inclusief haakje om hem op te hangen:
Alleen dan met een toekan, wasbeer en Hi

2 likes

Wij hebben er hier ook 20 van ofzo! Worden gebruikt om t aanrecht enzo even af te nemen met allesreiniger. Braaf iedere dag een schoon doekje ook. Als ie nog schoon is gaat ie over de kraan om te drogen en als ie vies is gaat ie de verwarming op om te drogen en dan in de was.

@George dat vind ik ook zo vies! Vriend gebruikte de wasbak eerst als afvalbak: theezakjes, verpakkingen en eierschalen erin bovenop een bord ofzo :nauseated_face: en dan kraanwater erover idd. Heeft ie zich toch afgeleerd gelukkig.

3 likes