Action toppers (Deel 1)

Biecht: ik ben ook zo iemand die alles in de gootsteen pleurt en dan ligt er ook nog ergens een glibberig doekje tussen. Niemand heeft toch tijd om dat elke keer helemaal uit te spoelen? Alles blijft er ook aanhangen bij mij. Mijn vriend probeert het me af te leren :pensive: ben niet zo’n poetser geloof ik.

6 likes

Same

Ja klopt! :ok_hand:t3:

1 like

Ging naar de action voor wat laatste school supplies, kwam thuis met school supplies én een eekhoorn (ze hadden nog veel meer leuke herfstdecoratie maar heb me ingehouden). En een zakje pinpalls want blijkbaar bestaan er nu ook zure?!

7 likes

hahaha ik vind het zo schattig dat je die eekhoorn hebt gekocht

2 likes

Vandaag met een collega even de action in. Die raadde dit ding aan. Ik wil nu graag een forumtrend starten. Nog nooit waren m’n voegen zo snel schoon en de kraan zo glimmend. (Plus is ook nog wel leuker om te doen zo).

Er zit naast dat ronde borsteltje ook een kleine beetje puntige bij.

42 likes

Jaa daar lijkt het idd op! (Alleen de borstel is zo’n 4 cm in doorsnee) Is ook voor fornuis/bad/boot/fiets/auto/hobbelpaard/raam/vloer volgens de pictogrammen.

3 likes

Wat kost het?

Hoe gebruik je hem? Alleen met water?

Ik had het nu met gewoon de badkamer spray gedaan (ook van de action, ruikt lekker!)
Maar ik denk dat zonder schoonmaakmiddel ook nog wel zou werken!

1 like

Oh ships, heb geen bon, maar echt max €5,-
Edit: €5,95

11 likes

Klinkt goed! Ga morgen meteen even kijken.
Werkt hij ook tegen hardnekkige schimmel?

Geen idee? Ik denk het wel, kalk boent ie er af, dus het proberen waard :slight_smile:

1 like

Oooh ik wil dit voor de voegen! Die zeepresten zijn soms zo hardnekkig.

Kalk geen last meer van sinds we een ontharder hebben hallelujaaaaaaa

1 like

Deze heb ik ook, ben er ook enthousiast over! Maakt wel veel herrie, maar maakt schoon als een trein

2 likes

Weet iemand of ze deze nog hebben bij de action? Dan ga ik er dit weekend heen.
Maar miss is het net te laat voor kampeerspullen?

Ik ben vandaag de andere gasbrander gaan halen maar zag deze ook staan!

1 like

Ooh thanks! Een andere gasbrander is ook okay :+1:

1 like

Even een ongevraagde tip: ik geloof dat ik deze ook ooit heb gekocht, en het leek toen alsof er al een gasfles in zat, maar dat was niet zo! Dus misschien voor de zekerheid even dubbelchecken :slight_smile:

Edit: oh lol ik zie nu dat ik dit een paar weken geleden ook al hier postte :’) Ik word een one-issue forummer.

4 likes

Geen probleem hoor deze “ongevraagde” tip, maar ik weet niet zeker of ik hem begrijp :see_no_evil:

Als in het is alleen het opzetstuk voor een gasfles en niet incl gasfles?