Wat kost het?
Hoe gebruik je hem? Alleen met water?
Ik had het nu met gewoon de badkamer spray gedaan (ook van de action, ruikt lekker!)
Maar ik denk dat zonder schoonmaakmiddel ook nog wel zou werken!
Klinkt goed! Ga morgen meteen even kijken.
Werkt hij ook tegen hardnekkige schimmel?
Geen idee? Ik denk het wel, kalk boent ie er af, dus het proberen waard
Oooh ik wil dit voor de voegen! Die zeepresten zijn soms zo hardnekkig.
Kalk geen last meer van sinds we een ontharder hebben hallelujaaaaaaa
Deze heb ik ook, ben er ook enthousiast over! Maakt wel veel herrie, maar maakt schoon als een trein
Weet iemand of ze deze nog hebben bij de action? Dan ga ik er dit weekend heen.
Maar miss is het net te laat voor kampeerspullen?
Ik ben vandaag de andere gasbrander gaan halen maar zag deze ook staan!
Ooh thanks! Een andere gasbrander is ook okay
Even een ongevraagde tip: ik geloof dat ik deze ook ooit heb gekocht, en het leek toen alsof er al een gasfles in zat, maar dat was niet zo! Dus misschien voor de zekerheid even dubbelchecken
Edit: oh lol ik zie nu dat ik dit een paar weken geleden ook al hier postte :’) Ik word een one-issue forummer.
Geen probleem hoor deze “ongevraagde” tip, maar ik weet niet zeker of ik hem begrijp
Als in het is alleen het opzetstuk voor een gasfles en niet incl gasfles?
Het kan zijn dat je onderin nog een blikje met van dat gas moet duwen, weet niet hoe dat heet. Soms zit het er bij!
Ja wat @Luzarl zegt! Je kunt een los blikje met gas kopen en dat schroef je hierin, die houder prikt het dan door, dus je kunt het er niet meer uithalen voor het leeg is.
Omg, instant influence!! Ik ga dit morgen meteen kopen
Ik ga morgen gelijk kijken!!!
Ik had hem ook meteen doorgestuurd naar m’n moeder want die heeft ook altijd gekut met die voegen maar ze zei dat we hem al hadden en dat ie teveel batterijen vrat voor hoe het werkte haha
Omg dit heb ik nodig in mn leven. Morgen ga ik het halen. Was net van plan de douchecabine te gaan schoonmaken
Weet iemand misschien of ze bij de Action ook lamineerhoezen verkopen?
Edit: via de Action website kon ik het niet vinden maar via google kwam ik er toch op, ja dus! 20 stuks voor 1,29.