Action toppers (Deel 1)

Goede tip! Ik ga mijn vriend ermee verrassen, die plakt altijd vast aan de bank in de zomer!

1 like

Oh shit!

1 like

Ik neem toch aan dat de action jou uitbetaald voor de klantenservice die je runt hier op het forum?

28 likes

Haha @Dazed lees je mee? Iedereen koopt hoepels! Tijd voor een hoepeltopic?

1 like

Hahaha yess love it! Zou het bijna doen hé? Is hier daadwerkelijk animo voor?

4 likes

Hij is er!

2 likes

Je kan gewoon hoepelen tijdens je zwangerschap zolang het prettig voelt natuurlijk, maar ook hoogzwanger kan het nog. Uiteraard niet met een fitnesshoepel maar dat is sowieso nooit een goed idee.

Edit: ik wilde deze reactie trouwens meenemen naar het hoepeltopic, maar ik weet niet hoe. :thinking:

1 like

Influencedddd

11 likes

Je verdient het!

1 like

Je zou al opslag moeten krijgen voor alle hulp hier!

2 likes

Hoe lang hangen die vellen aan je voeten? Een weekje? Langer?

Kleine flesjes mega geconcentreerde limonade, kan door flesje water ° water met heel wat meer smaak.
Is maar eurootje, mn de watermeloen is jammie! Ook lekker om waterijsjes mee te maken.
Weet iemand hoe tijdelijk dit is? Anders ga ik paar liter inslaan haha.

1 like

oohh watermeloen had ik niet gezien, heb wel de citroen meegenomen

He shit maar thanks! Vannacht voor de deur hoelahoopen dan, morgen hamsteren!

2 likes

Van de week kocht ik dit geurding (geen idee hoe je het noemt):

Nu ruikt mijn badkamer naar man. Maar eigenlijk vind ik het wel lekker (en dan is er tenminste nog iets mannelijks in huis). Ik had ze nog niet eerder bij Action gezien.

En deze gaat sowieso altijd mee als ik bij Action ben:
afbeelding

4 likes

Bij mij 1 week echt grote vellen en daarna nog 1 week kleine schilfertjes. Ik week mijn voeten dan wel elke dag

Wil bij dezen even mijn waardering uitspreken voor die hipsters van Australian die een tijdje geleden bij Action te koop waren voor een habbekrats. Ze zijn fijn en blijven mooi in de was. Als ik verdwaalde exemplaren in de winkel tegenkom, krijg ik die altijd wel mee voor 1 euro per stuk. Ik heb nu een laadje thuis dat helemaal gevuld is met deze onderbroeken, in Marie Kondo-stijl :pray:

2 likes

Superfijn dat je het zegt! Dat wordt inslaan!

Ik heb vandaag deze gekocht in het groen. Hij is best hoog en heel mooi!

1 like

Heb net de hoela hoop geïnstalleerd en geprobeerd te gebruiken maar WTF blijkbaar kan ik dat dus niet meer (HOE DAN???). Nu de eeltsokken maar proberen. Hopelijk kan ik dat wel.

7 likes