Action toppers (Deel 1)

Vind het toch altijd lijken op een soort stille tocht.

Niet mijn smaak veel plezier ermee.

69 likes

Hahahaha

3 likes

Ik ga straks denk ik even naar de Action voor wat stofdoekjes etc. en dan ga ik op zoek naar @Lula’s zeep.

Resultaat van de grijze schimmelreiniger:


Before (don’t judge please)
After

27 likes

Oh nice! Ik kwam net ook allemaal vieze plekjes tegen en vind dat spul normaal altijd zo duur :face_with_raised_eyebrow:

De zeep was er niet. Dus heb een andere meegenomen.

Ik gebruik voor sporten altijd de daglenzen van Action. Prima en 3euro voor 10stuks volgens mij!

Weet je toevallig tot welke sterkte deze gaan?

Sowieso tot -3. Volgens mij heb ik ook -3.5 zien liggen. Weet niet zeker wat de hoogste sterkte is!

1 like

Ik heb zelf -4 en heb die lenzen ook wel eens gekocht. Volgens mij gingen de sterktes zelfs nog verder door

Ik heb gister de -4.5 gekocht. Zitten niet zo lekker.

Geel-witte buitenkleed voor 4,99 vind ik voor nu een topper!

1 like

Sta nu bij de Action met dit topic open

15 likes

Goedzo meid. Koop gelijk zo’n picknick kleed met van dat folie op de onderkant als je van picknicken houdt. Ze zijn leuk met ananasjes erop.

5 likes

Vind dit echt een topding!!

1 like

Haha god wat een lellek ding.

8 likes

Ik wilde even snel een klein beetje schimmel weghalen terwijl ik kleren aan had, gevolg: mijn lievelingsbroek kan ik weggooien. :disappointed_relieved::disappointed_relieved: Verder gebruik ik het al jaren, topspul. Maar dus wel oppassen.

Mijn moeder heeft die ook en we noemen het altijd de erectie slang :weary:
Maar het is wel extreem handig

13 likes

:joy::joy::joy: je kunt ook niet goed uitleggen wat die doet zonder die associatie haha

2 likes

Heb je hem al lang? Mijn buurvrouw had hem en die ging lekken na 2 jaar (dat weet ik omdat ik hem toen precies leende). Ben wel op zoek naar een goede tuinslang #hint #sponsorgezocht

Ooooh ik ga deze week naar die dingen op zoek. Als ze goed werken op mijn tegels dan zijn het écht wondersponsjes en ben jij mijn held. :sweat_smile:

To be continued.

1 like